Gjest Ulvinnen Skrevet 23. mars 2006 Skrevet 23. mars 2006 Det går nok bra uansett. Sannsynligvis er det mange barn som har spist morrpølse med ecoli-bakterier, som ikke har blitt syke. Takk for trøsten :-) Men jeg vil nok puste lettere etter at det har gått over en uke etter inntaket. 0 Siter
Gjest effey Skrevet 23. mars 2006 Skrevet 23. mars 2006 Ja, jeg har avslørt vedkommende lenger nede i tråden her, så jeg har sluttet å svare. Det forhindrer ikke det faktum at du er så jævlig gjerrig at du heller lar ungene dine spise livsfarlig mat enn å kaste den tilfelle den ikke er det. Du burde ikke hatt lov til å formere deg! 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 23. mars 2006 Skrevet 23. mars 2006 De verste fettslumsene og slintrene som ikke kan brukes til noe annet, malt opp, saltet og krydret. hehe 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 23. mars 2006 Skrevet 23. mars 2006 Det lurte jeg også på da jeg hørte om dette. Har aldri kjøpt det, i hvertfall. 0 Siter
keinstein Skrevet 23. mars 2006 Skrevet 23. mars 2006 hehe For ikke så snakke om 40 andre gufne kjemiske og skumle greier. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.