Gå til innhold

mistenkelig mange like interesser...

Anbefalte innlegg

Gjest wonderinggirl
Skrevet

En fyr som jeg er svært interessert i, har den siste tiden begynt å engasjere seg i, og gjøre ting som jeg er engasjert i og liker å gjøre. I begynnelsen tenkte jeg at det nok var ren tilfeldighet, at han rett og slett likte mye av det samme som jeg gjør. Man faller vel ofte for de som er ganske lik en selv,- derfor så mange like interesser. Men nå begynner jeg å lure. For en ukes tid siden hadde han tatt dykkersertfikatet, noe som han vet jeg har... Kan det være at han rett og slett er interessert? Prøver han desperat å få meg til å invitere han ut på et eller annet som vi har til felles? Begynner å bli en del ting nå, og det forundrer meg...

Skrevet

Jammen så spør om han vil være med på noe da! :)

Gjest wonderinggirl
Skrevet

Jammen så spør om han vil være med på noe da! :)

Ja, jeg tenker jo at det går an å gjøre nå... Er ikke så lett da vettu... :-)

Skrevet

Ja, jeg tenker jo at det går an å gjøre nå... Er ikke så lett da vettu... :-)

Ingen har sagt det skal være lett :) Men ta deg selv i nakken og tør å rødme litt, ingen dør av det... helt sikkert. Og om hundre år er alt glemt... det er også helt sikkert.

Beklager, men du kommer ikke utenom. Dersom du ikke prøver nå sitter du kanskje å angrer om en stund, er det verdt det? Når du får såpass med bekreftelse som du gjør? Uansett, dersom det ikke går helt den veien du vil så ender du kanskje opp med en ny venn med samme interressene som deg.

Skrevet

Ja, det kan godt hende. Man har en tendens til å gjøre sånn når man er forelsket.

En jeg kjenner sa: jeg slet meg gjennom den boka fordi han sa den var bra, men det var den ikke.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...