Gå til innhold

Oppblåst - Nei, dette er ikke nok en prompetråd!

Anbefalte innlegg

Gjest Både vondt og stygt!
Skrevet

Jeg har i det siste hatt så vondt i magen. Jeg har bestandig hatt flat og fin mage, men i det siste har den vært oppblåst og stor. Den er liksom sprekkeferdig og vond. Vil jo tro det er luft, men den kommer ikke ut, for å si det slik. Noen som vet hva dette kan være og hva som kan hjelpe?

ShitDiddelyDo
Skrevet

Du er sannsynligvis gravid. Typisk graviditetssymptom det der.

Skrevet

Du er sannsynligvis gravid. Typisk graviditetssymptom det der.

Hehe!

Det ville isåfall vært litt moro. En ny Jesus...

Det er så lenge siden jeg har sett en guttetiss at jeg ikke husker hvordan den ser ut lenger!

ShitDiddelyDo
Skrevet

Hehe!

Det er så lenge siden jeg har sett en guttetiss at jeg ikke husker hvordan den ser ut lenger!

Ok. Med mindre Den Hellige Ånd har tatt seg til rette igjen så er du nok safe.

Men du vet aldri. Noen veier er uransakelige.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Hehe!

Men for å svare seriøst. Mange anbefaler kli til folk med mageproblemer.

Prøv det. Godt er det og.

4 Korn med skummet kulturmelk kan anbefales!

Skrevet

Men for å svare seriøst. Mange anbefaler kli til folk med mageproblemer.

Prøv det. Godt er det og.

4 Korn med skummet kulturmelk kan anbefales!

Kli funker bra for bedre fordøyelse. Men det føles mer som jeg har et trykk i maven. Det gjør vondt og jeg får vondt i skulderen. Veldig rart fenomen, skulderen gjør vondt hvis jeg drikker for mye kullsyre. Har hatt det slik siden jeg var liten. Det er derfor jeg tenker det er luft... (som ikke vil ut)

Gjest nøffnøff
Skrevet

hvis det har vart lenge så: kom deg til lege, og det øyeblikkelig! er det under ett døgn kan det bare vært oppblåsthet, har det vært lenge så tror jeg vi skal la spekuleringen være opp til legen din. er i såfall nok mer enn bare luft ja......

Skrevet

hvis det har vart lenge så: kom deg til lege, og det øyeblikkelig! er det under ett døgn kan det bare vært oppblåsthet, har det vært lenge så tror jeg vi skal la spekuleringen være opp til legen din. er i såfall nok mer enn bare luft ja......

Hva er det du tenker på?

At det er noe svært svært farlig siden jeg må til doktoren så fort?

Jeg har ingen tro på det. Skal nok føle meg dårligere før jeg drar til doktoren i full fart.

Men takk for tipset.

Gjest nøffnøff
Skrevet

Hva er det du tenker på?

At det er noe svært svært farlig siden jeg må til doktoren så fort?

Jeg har ingen tro på det. Skal nok føle meg dårligere før jeg drar til doktoren i full fart.

Men takk for tipset.

ehm...hvis det var sånn som du beskrev det og det har vært over tid(mer enn noen få dager) så tenkte jeg med en gang svulst.enten godartet eller ondartet. har den vokst fort så er et ofte det siste...1 av 4 nordmenn får kreft, så det er bedre å sjekke seg en gang for mye enn for lite.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...