keinstein Skrevet 22. mars 2006 Skrevet 22. mars 2006 *misunnelig* Ganske ekkelt det filteret der:-) hva slags maskin har du da? Husquarna QW 12650. Bak et lokk finnes tømmepumpa, og den skal renses, men ikke noe filter. 0 Siter
Gjest Thekla84 Skrevet 22. mars 2006 Skrevet 22. mars 2006 Har ikke rensa mitt jeg heller. Kom til å tenke på det nå.. ugh.. Hehe, på tide at vi gjør det vi to nå da huff, luerer på hva som kunne skjedd om jeg ikke kom på det... 0 Siter
sheba Skrevet 22. mars 2006 Skrevet 22. mars 2006 Husquarna QW 12650. Bak et lokk finnes tømmepumpa, og den skal renses, men ikke noe filter. Når min maskin takker for seg bør jeg nok se meg om etter en sånn:-) 0 Siter
keinstein Skrevet 22. mars 2006 Skrevet 22. mars 2006 Når min maskin takker for seg bør jeg nok se meg om etter en sånn:-) Den er dyr. 0 Siter
sheba Skrevet 22. mars 2006 Skrevet 22. mars 2006 Den er dyr. *dobbelt sukk* ikke min greie tydeligvis:-( *løper og rense* hehehe 0 Siter
soleil Skrevet 22. mars 2006 Skrevet 22. mars 2006 Hehe, på tide at vi gjør det vi to nå da huff, luerer på hva som kunne skjedd om jeg ikke kom på det... Du har hørt sangen av Øystein Sunde? Hvor tar sokka mine veien når jeg vasker dem.. http://www.lyricsdownload.com/oystein-sunde-sokka-mine-lyrics.html 0 Siter
Gjest Thekla84 Skrevet 22. mars 2006 Skrevet 22. mars 2006 Du har hørt sangen av Øystein Sunde? Hvor tar sokka mine veien når jeg vasker dem.. http://www.lyricsdownload.com/oystein-sunde-sokka-mine-lyrics.html Hehehe genialt! 0 Siter
cecily Skrevet 23. mars 2006 Forfatter Skrevet 23. mars 2006 Har du renset lofilteret? Det står i bruksanvisningen at det ikke trengs å rense noe, for den vedlikeholder seg selv. Aner ikke hvor jeg skulle finne filteret heller jeg da. Nå har jeg kjørt maskina på ullprogram uten tøy 4-5 ganger og slengt inn nye ullgensere. Dersom disse også kommer ut med noe ekstra, da ringer jeg butikken jeg kjøpte den i. Kanskje det bare er gamle papirrester og gammelt vaskemiddel som løsner når vannet ligger i ro såpass lenge som det gjør på et ullprogram. *håpe* 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.