Sofline Skrevet 22. mars 2006 Skrevet 22. mars 2006 Den er bankers hver gang. Når han har dratt om morgenen, får jeg hodepine om kvelden, og det fortsetter. Kan det være jeg drikker mindre? Sitter mer foran dataen? Psykisk fordi jeg savner ham? Lurer, lurer, lurer..... 0 Siter
Gjest stresser i hverdagen Skrevet 22. mars 2006 Skrevet 22. mars 2006 Du er alene og kan slappe av: det kan faktisk gi hodepine! Moren min får det når det er helg. 0 Siter
Sofline Skrevet 22. mars 2006 Forfatter Skrevet 22. mars 2006 Du er alene og kan slappe av: det kan faktisk gi hodepine! Moren min får det når det er helg. Noen idè til hvordan jeg kan kvitte meg med det? 0 Siter
Babette Skrevet 23. mars 2006 Skrevet 23. mars 2006 Noen idè til hvordan jeg kan kvitte meg med det? Frisk luft og mosjon. 0 Siter
Gjest stresser i hverdagen Skrevet 23. mars 2006 Skrevet 23. mars 2006 Noen idè til hvordan jeg kan kvitte meg med det? Nei. Det kommer når du stresser mindre. Det kan også komme om du en morgen sover lenger enn du pleier, så ha faste rutiner på sengetid og når du står opp. Husk også faste måltider. 0 Siter
Gjest Ulvinnen Skrevet 23. mars 2006 Skrevet 23. mars 2006 Det som skjer, er at du drikker mindre kaffe fordi du er alene. Koffeinavhengigheten din fører til at du får hodepine. Så bare pass på at du drikker like mye kaffe som når han er hjemme. Voila! Problem solved :-) 0 Siter
Sofline Skrevet 23. mars 2006 Forfatter Skrevet 23. mars 2006 Det som skjer, er at du drikker mindre kaffe fordi du er alene. Koffeinavhengigheten din fører til at du får hodepine. Så bare pass på at du drikker like mye kaffe som når han er hjemme. Voila! Problem solved :-) Jeg drikker ikke kaffe på noen tidspunkter, max. en kopp i uka. :-) 0 Siter
Gjest Ulvinnen Skrevet 23. mars 2006 Skrevet 23. mars 2006 Jeg drikker ikke kaffe på noen tidspunkter, max. en kopp i uka. :-) Og så nå som jeg hadde løsningen klar... Jeg må nok gnikke litt på spåkula mi så jeg ser litt bedre. 0 Siter
Sofline Skrevet 23. mars 2006 Forfatter Skrevet 23. mars 2006 Og så nå som jeg hadde løsningen klar... Jeg må nok gnikke litt på spåkula mi så jeg ser litt bedre. Gjør det... :-) 0 Siter
Goliath Skrevet 23. mars 2006 Skrevet 23. mars 2006 Nei. Det kommer når du stresser mindre. Det kan også komme om du en morgen sover lenger enn du pleier, så ha faste rutiner på sengetid og når du står opp. Husk også faste måltider. Det tror jeg er gode råd. 0 Siter
Gjest stresser i hverdagen Skrevet 23. mars 2006 Skrevet 23. mars 2006 Noen idè til hvordan jeg kan kvitte meg med det? Jeg skrev nei men det ble ja......;-) 0 Siter
Sofline Skrevet 23. mars 2006 Forfatter Skrevet 23. mars 2006 Jeg skrev nei men det ble ja......;-) :-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.