Gå til innhold

Når oppdaget ...

Anbefalte innlegg

Gjest pekka
Skrevet

1999.

2002, men "hekta" vel ca siste året kanskje?

Skrevet

Jeg oppdaget vel Dol en gang på slutten av 90-tallet og i -99 da jeg var gravid med minsten ble jeg helt hekta, hadde et annet nick den gangen som jeg desverre ikke husker. Siden har jeg hatt perioder der jeg er hekta, men det kommer an på hvor mye tid jeg har, i det siste har det vært travelt, men jeg er stadig innom da.....

Skrevet

For ganske nøyaktig ni og et halvt år siden - i september 1996.

Jeeezes, som tida går!

Skrevet

Det var på slutten av 1990-tallet, husker ikke eksakt årstall.

Men heldigvis er jeg ikke hekta. Tenker aldri på DOL når jeg er på ferie, eller har perioder uten tilgang av andre grunner. Savner det ikke heller.

Skrevet

2001-2002-husker ikke helt når.

Jeg har hatt lengre pauser innimellom.

Skrevet

Det var vel rundt tusenårsskiftet

Og dette er mitt reserverte nick ;)

Ett tygg og du er...

Skrevet

Rundt årsskiftet 1997/1998.

På den tiden hadde jeg knapt oppdaget internett, tror jeg...

Skrevet

oppdaget dol da søstera mi var gravid (hun som viste meg DOL), så det må ha vært før mai 98. Enten tidligere i 98, eller vinteren 97, husker ikke.

Hekta? Tja, jeg har vært heka i perioder, for så å være hekta på noe annet i en periode, og "glemt" dol. Men kommer jo alltid tilbake, da :P

Skrevet

På den tiden hadde jeg knapt oppdaget internett, tror jeg...

:o)

Men du er sterkt på banen nå, da!

Skrevet

:o)

Men du er sterkt på banen nå, da!

Jepp :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...