Gå til innhold

de billigste dvd spillerne.

Anbefalte innlegg

Gjest vioola
Skrevet

Nå har spillern min tatt kvelden. Skjønner ikke hva feilen er. men uansett hvilken dvd jeg putter inn sier den no disc .

1: har noen noen tips til hvordan løse dette problemet?

2 : er det trygt å kjøpe de aller billigste dvd spillerne på elkjøp og sånt.

stiller ikke store krav til lyd eller bilde. vil bare kunne se film

Skrevet

Har kjøpt billig DVD-spiller på OBS som har fungert veldig greit tidligere, om de har noe rimelig ville jeg vel kjøpt der fremfor på Elkjøp.

Billig-spillerne på Elkjøp er sikkert greie nok til sitt bruk, men antar at de ikke nødvendigvis enkelt gjøres sonefrie; samt at de trolig kan være litt kresne mht. hva slags brente DVD'er de støtter.

Gjest sol etter regn
Skrevet

Min spiller er kjøpt i en dagligvarebutikk et eller annet sted, kostet vel ca 3-400 kr for et par år siden.. Den har gått helt greit, med et par "hangups" - når den har stått på lenge (blitt veldig varm) hakker den veldig, særlig i lyden men også bildet kan fryse/hakke. Men så lenge jeg bare ser en film av gangen, går det helt greit.. Den er av merket Audix.

DOKTOR-GREG
Skrevet

Kjøp den billigste spilleren fra Pioneer på Elkjop. Så har du reell garanti, et pent design, enkel meny og bra avspiller.

Skrevet

Imorgen (fredag 24/3) har de tilbud på DVD-spiller på Ica Maxi. 199 kr for en sonefri dvd-spiller. Er bilde av den her, skal vi se... det står "Audix DVD8250" på den. Mer vet jeg ikke om den. Står i en reklameavis jeg fikk i posten. Maxi har sånn "nytt kupp hver dag hele uka"-uke. imorgen er det dvd-spiller og pizza. hehe (2 pizzaer til prisen for 1) Jeg skal iallefall kjøpe pizza i morgen!

Men kan hende de fort blir utsolgt. Idag hadde de tilbud på printere, og da jeg var i butikken (17:30-tiden) hang det plakater om at de var utsolgt for printere.

Skrevet

Imorgen (fredag 24/3) har de tilbud på DVD-spiller på Ica Maxi. 199 kr for en sonefri dvd-spiller. Er bilde av den her, skal vi se... det står "Audix DVD8250" på den. Mer vet jeg ikke om den. Står i en reklameavis jeg fikk i posten. Maxi har sånn "nytt kupp hver dag hele uka"-uke. imorgen er det dvd-spiller og pizza. hehe (2 pizzaer til prisen for 1) Jeg skal iallefall kjøpe pizza i morgen!

Men kan hende de fort blir utsolgt. Idag hadde de tilbud på printere, og da jeg var i butikken (17:30-tiden) hang det plakater om at de var utsolgt for printere.

Me har kjøpt billig DVD spelar på Rimi og den har fungert kjempefint :-) Me har hatt den i tre-fire år no :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...