Gå til innhold

Søte Maria og ekle Fredrik

Anbefalte innlegg

Gjest LucySky
Skrevet

Nettavisen sier at Maria Bonnevie og Fredrik Skavland er et par. Finner ikke annet der enn at de har "holdt en lav profil".

Fytte. Hun som er så søt og klok og han sleske kjendissleikern der.

:P

Skrevet

Hehe, jeg bare måtte forandre.

Kan det virkelig være sant? Kanskje det ble tent en gnist på direkten? Romantisk.

Jeg ønsker dem all mulig lykke, hvis det er noe i ryktene.

Skrevet

Var Maria gjest i programmet hans ?

Har slutta å se på Skavlan. Det er så dørgende kjedelig. Håper det går på siste sesongen nå. Typisk NRK å holde fast på et program litt for lenge, de evner ikke å se at selv om det var råpopulært for to år siden så trenger det ikke fortsette i det uendelige. Jfr, at seertallene stuper nå.

Men det var en digresjon...

Mrs. Wallace
Skrevet

Tja, med tanke på at den forrige kjæresten hennes smelte ei annen dame på tjukken mens han var sammen med Maria, må vel uansett Fredrik anses som et trinn opp på stigen.

Skrevet

Jeg skjønner du sitter med inside information. Høhø.

Gjest kirsebær
Skrevet

SÅ klok kan hun da ikke være som har holdt på han der ekle svensken Persbrant så lenge som hun har gjort. Skavlan må jo være et stort fremskritt på ekkel-skalaen i så fall.

Skrevet

SÅ klok kan hun da ikke være som har holdt på han der ekle svensken Persbrant så lenge som hun har gjort. Skavlan må jo være et stort fremskritt på ekkel-skalaen i så fall.

Jeg syns programmene hans er ulidelige, men mener ikke at Skavlan er ekkel for det....

Hvorfor mener mange at Skavlan er ekkel ? Er det Janteloven?

Han har jo vært utrolig populær tidligere. Når man er litt for populær litt for lenge så blir man plutselig ekkel.

Hvorfor er det sånn ?

Gjest Nillli
Skrevet

Kjendissleikern? Du har ikke fått med deg at det er jobben hans?

Gjest LucySky
Skrevet

Kjendissleikern? Du har ikke fått med deg at det er jobben hans?

Jeg har sett Fredrik på kjendisfester også. Det er noe med det litt frekke og samtidig litt sånn logrende som jeg ikke liker.

Maria kjenner jeg litt til gjennom familie og venner. Hun har svensk far og han var nok lite der da hun vokste opp. Kanskje det forklarer noe?

*amatørpsykolog, rister på hue*

Skrevet

Hehe, jeg bare måtte forandre.

Kan det virkelig være sant? Kanskje det ble tent en gnist på direkten? Romantisk.

Jeg ønsker dem all mulig lykke, hvis det er noe i ryktene.

Enig, skjønner ikke hva som er galt med Fredrik Skavlan? Programmet hans har tapt seg, men men.

Skrevet

Enig, skjønner ikke hva som er galt med Fredrik Skavlan? Programmet hans har tapt seg, men men.

Ja, jeg synes han er flink og sympatisk. Men programmet hans har ikke klart å fornye seg. Han praktiserer også altfor hyppig gjenbruk av gjester.

Gjest kalendria
Skrevet

Maria er søt og klok som har holdt sammen med idioten Persbrandt i alle år? Dumsnill er i så fall ordet...

Har en bekjent som jobber et sted Fredrik vanker, og hun sier at han alltid er kjempehyggelig mot alle, uavhengig av "status" der.

Maria trenger sikkert noe stabilt etter Mikael Persbrandt.

serendipity
Skrevet

Nå er vel ALT bedre enn den tosken hun har holdt sammen med i flere år. Dessuten så sytnes jeg ikke Det er noe galt med Fredrik Skavlan.

Gjest Elextra
Skrevet

Tja, med tanke på at den forrige kjæresten hennes smelte ei annen dame på tjukken mens han var sammen med Maria, må vel uansett Fredrik anses som et trinn opp på stigen.

Hehe :-)

Gjest Elextra
Skrevet

Jeg har sett Fredrik på kjendisfester også. Det er noe med det litt frekke og samtidig litt sånn logrende som jeg ikke liker.

Maria kjenner jeg litt til gjennom familie og venner. Hun har svensk far og han var nok lite der da hun vokste opp. Kanskje det forklarer noe?

*amatørpsykolog, rister på hue*

"litt frekke og samtidig litt sånn logrende" -> god beskrivelse egentlig.

fuji1365380447
Skrevet

det kan da aldri var - hun kommer jo fra det turbulente og lidenskapelige forholdet, og så hopper hun over på trause, snille, hyggelige Fredrik..

Jeg tror nok at Maria trenger et rivgjern av en mann, og at dette bare er et tegn på at hun er forvirret etter tapet på The-Alpha-Male-Michael.

Skrevet

Det stod da vitterlig i en eller annen useriøs avis for bare et par dager siden at hun holdt sammen med han sleske svensken fortsatt - tross barneavl på annen dame.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...