Gjest irrit Skrevet 23. mars 2006 Skrevet 23. mars 2006 Hva er poenget med kjede-mail??? samle e-mail adresser? Det er jo bare tullball, men hvorfor gidder folk lage dem og sende dem ut??? Det må være et "marked" siden de ikke forsvinner fra postkassen min. 0 Siter
hare1365380455 Skrevet 23. mars 2006 Skrevet 23. mars 2006 Det er pyton. Ja, hva er poenget? Plage folk? 0 Siter
Gjest irrit Skrevet 23. mars 2006 Skrevet 23. mars 2006 Det er pyton. Ja, hva er poenget? Plage folk? Kanskje noen tjener penger pr mail som sendes ut. Mange penger små, gjør en stor å... Eller så handler det bare om street-cred. 0 Siter
tøysemakrell Skrevet 23. mars 2006 Skrevet 23. mars 2006 Kanskje noen tjener penger pr mail som sendes ut. Mange penger små, gjør en stor å... Eller så handler det bare om street-cred. men hvordan kan noen tjene penger på dette?? Det må være en grunn til at man fortsatt får disse idioske mailene!!! "Send videre innen 12 timer, og du vil bli lykkelig"!! Hvem er det som bruker tid på å sette sammen slikt sprøyt? og HVORFOR!!!!!!!!!!! 0 Siter
Gjest irrit Skrevet 23. mars 2006 Skrevet 23. mars 2006 men hvordan kan noen tjene penger på dette?? Det må være en grunn til at man fortsatt får disse idioske mailene!!! "Send videre innen 12 timer, og du vil bli lykkelig"!! Hvem er det som bruker tid på å sette sammen slikt sprøyt? og HVORFOR!!!!!!!!!!! Jeg tror at min teori om StreetCred er det som gjelder! De forteller gutta i gata om hvor mange de har klart å nå med tullballet sitt. Litt sånn som hackere. 0 Siter
tøysemakrell Skrevet 23. mars 2006 Skrevet 23. mars 2006 Jeg tror at min teori om StreetCred er det som gjelder! De forteller gutta i gata om hvor mange de har klart å nå med tullballet sitt. Litt sånn som hackere. men hvordan kan de måle det??? 0 Siter
Gjest irrit Skrevet 23. mars 2006 Skrevet 23. mars 2006 men hvordan kan de måle det??? Hakke filla peiling! *rister vantro på hodet* 0 Siter
kaffepiken Skrevet 23. mars 2006 Skrevet 23. mars 2006 Jeg får masse sånne, men sender dem aldri videre. Syns ikke de er morsomme, bortkastet tid både å lese og videresende. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.