Gå til innhold

bordkort

Anbefalte innlegg

Gjest pekka
Skrevet

Ja kjære Dol-folk, jeg ønsker tips til bordkort i anledning min sønns konfirmasjon.

Ikke for avansert eller tidskrevende, men noe orginalt kanskje?

Gjest sirikat
Skrevet

Bor du ved kysten kan du samle fine steiner som du skriver navnet på.

Gjest pekka
Skrevet

Bor du ved kysten kan du samle fine steiner som du skriver navnet på.

ja det kan jo være en mulighet :) Ganske nær kysten her ja :)

Vurderte å kjøpe sånne miniatyr skateboard, men de plassene jeg har ringt, har desverre ikke.... Kanskje du vet hvor?

Skrevet

små lapper som festes på stetten på glasset med tråd?

Skrevet

Et lite rundt og pent lys med bånd. Båndet festes rundt lyset med mininåler med perleknopp. En lengde av båndet levnes igjen - der skriver en navnet til gjesten.

Skrevet

Serviett rullet, med silkebånd rundt, der du skriver navn?

Skrevet

ja det kan jo være en mulighet :) Ganske nær kysten her ja :)

Vurderte å kjøpe sånne miniatyr skateboard, men de plassene jeg har ringt, har desverre ikke.... Kanskje du vet hvor?

Det har jeg sett på nøkkelringer tror jeg, men det blir jo søkkdyrt da om du skal ha mange.

Gjest pekka
Skrevet

Det har jeg sett på nøkkelringer tror jeg, men det blir jo søkkdyrt da om du skal ha mange.

Vi blir bare 18 stk. Hadde håp om at noen sånne dilldall- butikker hadde noe sånt til en tier el to..

Gjest pekka
Skrevet

Serviett rullet, med silkebånd rundt, der du skriver navn?

Høres knallfint ut! takk

Gjest pekka
Skrevet

Skriv navnet inni skjell.

Fint, men vrient å finne skjell nå....

Gjest pekka
Skrevet

Et lite rundt og pent lys med bånd. Båndet festes rundt lyset med mininåler med perleknopp. En lengde av båndet levnes igjen - der skriver en navnet til gjesten.

Meget elegant det ja. Takk! :)

Skrevet

Vi blir bare 18 stk. Hadde håp om at noen sånne dilldall- butikker hadde noe sånt til en tier el to..

Panduro kanskje?

www.panduro.no

Skrevet

Fint, men vrient å finne skjell nå....

Hmmm... kanskje... Men de kan vel også kjøpes.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...