Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har fått regning fra et Bompengeselskap på en ukjent bil. For å få vite eier på bilnummeret, må vi da ringe Biltilsynet? Får bare beskjed om å ringe senere, og dessuten koster det mer enn 13 kr pr minutt. Henvendelser pr mail blir ikke besvart, står det på nettsiden!

Gjest Ulvinnen
Skrevet

Du kan ringe til Brønnøysundregisteret også.

Gjest Persille
Skrevet

Du kan bare ringe politiet? Jeg får alltid opplyst sånne ting der...

Gjest hvaruur
Skrevet

Du kan bare ringe politiet? Jeg får alltid opplyst sånne ting der...

Alltid? Er du en sånn stor-klager av noe slag?

Gjest Persille
Skrevet

Alltid? Er du en sånn stor-klager av noe slag?

Heh, nei - men der jeg bodde før ble vi stadig parkert inne, og var det ikke det hadde noen tatt parkeringen vår. For at bileierene skulle slippe å bli tauet bort, og at jeg skulle slippe å vente - var det mye lettere å ringe dem selv og bare be dem flytte bilen.

Skrevet

Ring 815 22 000 og tast 2.

Da får du vite hvem som eier bilen inkl. adresse uten spørsmål om hvorfor du vil vite det.

Skrevet

Du kan ringe til Brønnøysundregisteret også.

I Brønnøysund fikk jeg beskjed om å ringe 06650, Vegvesenet, trafikkavd. Jeg fikk svar. En tidligere ansatt hos oss (sluttet for lenge siden) må ha flyttet brikken over i privatbilen han kjøpte for noen måneder siden.

Gjest Ulvinnen
Skrevet

I Brønnøysund fikk jeg beskjed om å ringe 06650, Vegvesenet, trafikkavd. Jeg fikk svar. En tidligere ansatt hos oss (sluttet for lenge siden) må ha flyttet brikken over i privatbilen han kjøpte for noen måneder siden.

"I Brønnøysund fikk jeg beskjed om å ringe 06650, Vegvesenet, trafikkavd."

Da må det ha blitt nye rutiner.

Jeg brukte å ringe til biltilsynet for å få vite hvilke biler som hadde tatt min private parkeringsplass for en 7-8 år siden.

ikke fast nick
Skrevet

Send regninga i retur til bompengeselskapet med beskjed om at dette ikke er din bil og at de har tatt feil. Det gjorde faren min, og han fikk medhold i den saken.

Gjest Ulvinnen
Skrevet

"I Brønnøysund fikk jeg beskjed om å ringe 06650, Vegvesenet, trafikkavd."

Da må det ha blitt nye rutiner.

Jeg brukte å ringe til biltilsynet for å få vite hvilke biler som hadde tatt min private parkeringsplass for en 7-8 år siden.

Det ble feil, ja.

Det var selvsagt Brønnøysundregisteret jeg ringte.

*Savner rettetasten som etterlyses på webmasterforum*

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...