Gå til innhold

En hyllest til min mann!

Anbefalte innlegg

Gjest Mom33
Skrevet

Det tror jeg du skal forberede deg på;) Vet ikke om noen som klarer det. Jeg har i hvert fall ikke trengt det så langt, men jeg flyttet jo også på hybel selv og de bor i leiligheten min;)

Jeg kjenner èn familie! Sønnen i huset bestemte seg for å ta "et friår" etter videregående. Faren spurte da hvor han skulle bo - hjemme, selvfølgelig, svarte sønnen. Men hvordan skal du ha råd til å betale husleie, da? spurte faren. Da synes sønnen at faren var så kjip at han valgte å jobbe i stedet - og flyttet hjemmefra på hybel.

He-he.

Som sagt, jeg forventer at kamelen må svelges mothårs.

• Svar 67
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Lillemus

10

• Sofline

7

• amerikafareren

6

• soleil

3

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Gjest Mom33
Skrevet

Skal skrive deg opp i avtaleboken hans. Når er de ferdige med snekkerutdanning da tro? Skal vi si 1. august 2019?

Ingen dum dag *noterer-på-kalenderen*.

Takk og takk!

;-)

Gjest Ulvinnen
Skrevet

LOL!

Den dagen vil det vel bare være ett samtaleemne her på DOL, tenker jeg, stående ovasjoner og greier!

Men nå må du ringe!

Iler til telefonen med det samme!

Skrevet

Jeg kjenner èn familie! Sønnen i huset bestemte seg for å ta "et friår" etter videregående. Faren spurte da hvor han skulle bo - hjemme, selvfølgelig, svarte sønnen. Men hvordan skal du ha råd til å betale husleie, da? spurte faren. Da synes sønnen at faren var så kjip at han valgte å jobbe i stedet - og flyttet hjemmefra på hybel.

He-he.

Som sagt, jeg forventer at kamelen må svelges mothårs.

Det er da en selvfølge at så store barn betaler for seg hjemme, de er jo slett ikke billige i kosten! Og bo hjemme og få lommepenger og alt betalt for å gå og drive dank et år er fullstendig på trynet.

Skrevet

"Jeg har også lest, forresten, at den telefonen med tildeling er veldig spesiell. Gled deg til den, du!"

Ja, det har jeg fått med meg :-) Det er da 100 nyeste oversvømmes med mengder med utropstegn og gratulasjoner.

Men ingen slår meg, jeg er så ufattelig heldig at jeg vet hvilket barn jeg skal få, allerede så tidlig i prosessen som jeg er nå!

Så gjett om jeg vil juble! Jeg får jo en liten frisør og en minibaker på kjøpet :-)

Jeg har flere ganger vært på nippet til å spørre om fedrene ifører seg hentesveis når de drar på hentereise, men jeg er usikker på om det går an å tulle med sånt.

amerikafareren
Skrevet

Tja... F.eks. fordi jeg er sterilisert? ;o)

ok, beklager nysgjerrigheten det har jeg ikke noe med;)

Skrevet

ok, beklager nysgjerrigheten det har jeg ikke noe med;)

:o) Det går bra.

Skrevet

Jeg har flere ganger vært på nippet til å spørre om fedrene ifører seg hentesveis når de drar på hentereise, men jeg er usikker på om det går an å tulle med sånt.

*Rister av latter* Klart det må gå an å spørre om det!

Gjest Mom33
Skrevet

*Rister av latter* Klart det må gå an å spørre om det!

I denne tråden er det helt definitivt lov å spørre om det!

... jeg ble i grunnen litt undrende sjøl, jeg....

Gjest Mom33
Skrevet

Det er da en selvfølge at så store barn betaler for seg hjemme, de er jo slett ikke billige i kosten! Og bo hjemme og få lommepenger og alt betalt for å gå og drive dank et år er fullstendig på trynet.

Jeg er fullstendig enig!

Samtidig, da, så ser jeg jo både i det virkelige liv og ikke minst her inne at teori og praksis er to forskjellige ting.

Det er jo også de som mener det er uhørt at "barn" som jobber - fullt - skal betale for seg hjemme. Altså, at det er skammelig at foreldrene skal tjene på sine egne unger.

Jeg håper ikke jeg mister gangsynet sjøl OM den dagen kommer.

Gjest Ulvinnen
Skrevet

Man tuller ikke med adopsjonsforeldre!

Jeg for min del vil iføre meg min flotteste mc'drakt når jeg skal hente lille skjønne, nudelige Mom33.

Skrevet

Jeg for min del vil iføre meg min flotteste mc'drakt når jeg skal hente lille skjønne, nudelige Mom33.

En prinsesse, bidronning eller dronningmor?

Gjest Mom33
Skrevet

... og der skal jeg stå, da, blushende og nudelig (?????), kanskje med en aldri så liten blomsterbukett i hendene?!

Som velkomstgave får jeg skinndress - svart, må vite - så slenger jeg meg på sykkelen og sammen brommer vi inn i fremtiden (men aller først rundt Mjøsa).

Gjest Ulvinnen
Skrevet

... og der skal jeg stå, da, blushende og nudelig (?????), kanskje med en aldri så liten blomsterbukett i hendene?!

Som velkomstgave får jeg skinndress - svart, må vite - så slenger jeg meg på sykkelen og sammen brommer vi inn i fremtiden (men aller først rundt Mjøsa).

Blomsterbukett hører med!

Den lekre sorte skinndressen ligger klar, så brumming Mjøsa rundt kan ingen ta fra oss :-)

Gjest Ulvinnen
Skrevet

En prinsesse, bidronning eller dronningmor?

Som adoptivmor blir nok jeg bidronningen.

Min lille prinsesse skal jeg snart få i mine armer.

*Tørker rørt en tåre*

Skrevet

Det er romantikk i de små ting, syns jeg da..

Var en mann som alltid rygget bilen inn i garasjen når kona skulle ha bilen etterpå slik at hun bare kunne kjøre ut. Omtenksomt!

Gjest sofies verden
Skrevet

Høres ut som en flott mann. :-)

Så blir det vel ekstra kos når han kommer tilbake da ;-)

Gjest Mom33
Skrevet

Som adoptivmor blir nok jeg bidronningen.

Min lille prinsesse skal jeg snart få i mine armer.

*Tørker rørt en tåre*

Kjære gud, la Ulvinnen være blind.

Eller, ved nærmere ettertanke, ikke blind (vi skal jo kjøre Mjøsa rundt på motorsykkel, så blind blir litt upraktisk). La henne være blindet av morskjærlighet.

Takk og Amen.

Gjest Ulvinnen
Skrevet

Kjære gud, la Ulvinnen være blind.

Eller, ved nærmere ettertanke, ikke blind (vi skal jo kjøre Mjøsa rundt på motorsykkel, så blind blir litt upraktisk). La henne være blindet av morskjærlighet.

Takk og Amen.

"La henne være blindet av morskjærlighet."

Morshjertet banker alt varmt for deg, så ingenting kan komme mellom oss.

Gjest Elextra
Skrevet

Det er romantikk i de små ting, syns jeg da..

Var en mann som alltid rygget bilen inn i garasjen når kona skulle ha bilen etterpå slik at hun bare kunne kjøre ut. Omtenksomt!

Eller han var rett og slett bare redd for bilen "sin" ;)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...