Gå til innhold

En hyllest til min mann!

Anbefalte innlegg

Gjest Mom33
Skrevet

Eller han var rett og slett bare redd for bilen "sin" ;)

Huff, det tenkte jeg også...

• Svar 67
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Lillemus

10

• Sofline

7

• amerikafareren

6

• soleil

3

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Mrs. Wallace
Skrevet

Jeg er fullstendig enig!

Samtidig, da, så ser jeg jo både i det virkelige liv og ikke minst her inne at teori og praksis er to forskjellige ting.

Det er jo også de som mener det er uhørt at "barn" som jobber - fullt - skal betale for seg hjemme. Altså, at det er skammelig at foreldrene skal tjene på sine egne unger.

Jeg håper ikke jeg mister gangsynet sjøl OM den dagen kommer.

Jeg hørte om en veldig smart løsning en familie valgte da datteren i huset bestemte seg for å ta et jobbeår mellom videregående og studiene.

De avkrevde en månedsleie av henne, omtrent tilsvarende hva en hybel ville kostet. Så satte de halvparten av det månedlige beløpet inn på en sparekonto, og brukte den andre halvdelen til mat og løpende utgifter.

Dermed betalte jenta for seg selv hjemme, samtidig som hun fikk en tvungen sparing for å ha til videre studier - så hun ikke sløste bort alle pengene på dill.

Veldig smart løsning for alle parter, synes jeg.

Skrevet

Jeg er fullstendig enig!

Samtidig, da, så ser jeg jo både i det virkelige liv og ikke minst her inne at teori og praksis er to forskjellige ting.

Det er jo også de som mener det er uhørt at "barn" som jobber - fullt - skal betale for seg hjemme. Altså, at det er skammelig at foreldrene skal tjene på sine egne unger.

Jeg håper ikke jeg mister gangsynet sjøl OM den dagen kommer.

1 av 20 menn bor hjemme hos foreldrene etter fyllte 30 år. Det viser en ny undersøkelse i Danmark. Grøss...

Skrevet

Ja, jeg hadde blitt drittsur hvis han undervurderte mine evner til å rygge ut av garasjen på den måten.

Skrevet

Ja, det kan tolkes på flere måter. Hehe :)

Skrevet

Ja, jeg hadde blitt drittsur hvis han undervurderte mine evner til å rygge ut av garasjen på den måten.

Ja, men denne kjerringa likte ikke å rygge og syns det var snilt. :P

Gjest midia
Skrevet

Føler med deg.

Er det et engangstilfelle at han er borte så lenge eller?

Mannen min reiser i jobben også men jeg er "bare" alene 14 dager sammenhengende jeg.

Gjest Mom33
Skrevet

Føler med deg.

Er det et engangstilfelle at han er borte så lenge eller?

Mannen min reiser i jobben også men jeg er "bare" alene 14 dager sammenhengende jeg.

Dette skal bare skje nå, aldri mer så lang periode borte.

Gudskjelov!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...