Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er gjerne litt slem nå men syns ikke idol-sandra passer til å lede idol kommende fredag, jeg klarer kort å godt ikke den tilgjorte måten hun snakker sin dialekt på ??

pusete og stakkarslig syns jeg hun høres ut...

Ja jeg vet at jeg er slem nå-men måtte bare få det ut..

Skrevet

Jeg liker henne heller ikke. Hun er altfor sukkersøt. Det er andre idoler som hadde fortjent all denne oppmerksomheten fremfor henne.

Skrevet

Minner meg på at jeg nok må finne meg i å se Idol i morra med det selskapet jeg er i da. *Grøss* ;o)

Skrevet

Vet ikke hva det er snakk om, men idol-sandra er den minst sjarmerende og mest tilgjorte puppeforvokste ungen jeg har sett.

Gjest Nillli
Skrevet

Enig. Den dialekta er ille nok, om ikke hun skal gjøre den enda verre med pusestemmen sin.

Gjest idolist
Skrevet

Uff, enig hun er fæl. Eneste plusset med henne må da være puppene;o) Ikke er hun pen eller søt, ikke kan hun synge, ikke kan hun snakke for seg, så da er det bare puppene som er igjen. Og DE kan neppe lede noen idolsending?

Skrevet

Huff, nei, har aldri skjønt et ord av det hun sier.

Gjest også fra Mosjøen...
Skrevet

Enig. Den dialekta er ille nok, om ikke hun skal gjøre den enda verre med pusestemmen sin.

Er dialekten virkelig så ille...??

Gjest Nillli
Skrevet

Ja, jeg synes i allefall det. I allefall når dere sier 'mæn' istedetfor 'men'. 'Mæn da e jo'. Grøss.

Skrevet

Uff :-) unnnskyld, jeg mente ikke å såre noen, jeg har aldri før (idol-sandra) syns den dialekten var fæl så jeg tror jeg må forsvare meg med at det er hun som gjør den slik.

Skrevet

Men Idol er jo beregnet for fjortiser da og derfor er hun sikkert blitt spurt om hun vil lede det.

At vi gamlingene på Dol ser det er jo egentlig ikke konseptet vel?

Gjest M.Angelica
Skrevet

Jeg takler heller ikke den dialekten! :/

Skrevet

jeg synes faktisk dialekten er nydelig..

Skrevet

Men Idol er jo beregnet for fjortiser da og derfor er hun sikkert blitt spurt om hun vil lede det.

At vi gamlingene på Dol ser det er jo egentlig ikke konseptet vel?

Jeg tror konseptet også er beregnet for at "gamlinger" skal se på det. Hvis ikke hadde det umulig fått så høye seertall, og de gadd ikke sende det.

Skrevet

Jeg tror konseptet også er beregnet for at "gamlinger" skal se på det. Hvis ikke hadde det umulig fått så høye seertall, og de gadd ikke sende det.

Da burde de ha hatt andre programledere. De ødelegger jo hele programmet med å si teite ting og fjolle.

Skrevet

Er det hun som skal være gjesteprogramleder?

Æsj!

Gjest gammal sjøl men liker Sandra
Skrevet

Herregud, sier jeg bare. For en massiv kritikk av ei søt ung jente.

Greit at det er ytringsfrihet på dette forumet men er det virkelig nødvendig å være så til de grader negative?

Gamle kjerringer er dere. Dere burde finne dere noe annet å se på!

Skrevet

Synes hun har fin dialekt jeg...ikke noe galt i stemmen heller så lenge hun ikke synger!

Skrevet

Da burde de ha hatt andre programledere. De ødelegger jo hele programmet med å si teite ting og fjolle.

Enig, derfor gidder jeg ikke se det.

Skrevet

Herregud, sier jeg bare. For en massiv kritikk av ei søt ung jente.

Greit at det er ytringsfrihet på dette forumet men er det virkelig nødvendig å være så til de grader negative?

Gamle kjerringer er dere. Dere burde finne dere noe annet å se på!

Næsj!

Da går vi bare glipp av så mye festlig vi kan gulpe opp råtne kommentarer til etterpå.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...