Gå til innhold

sykemelding og kosmisk inngrep

Anbefalte innlegg

Gjest jeg veit ikke
Skrevet

Ei venninne skal ha et kosminsk inngrep og skal få større bryster.Men hun får ikke sykemelding der hun tar inngrepet.Kan hun få det til fastlegen ?

Skrevet

Hva i all verden er et kosmisk / kosminsk inngrep?? Er det et kosmetisk inngrep du mener?

Spør i såfall på forum for plastikkirurgi, der vet de sikkert.

Gjest verstehe nicht
Skrevet

Nei, det må tas av ferien. Eller er det noe ut i verdensrommet du mener ?

Skrevet

Det klør i fingrene mine etter å spør om det er grønne menn som skal utføre dette inngrepet. Men jeg er såpass hyggelig at jeg lar være.

*lar være*

Skrevet

Nei, man kan ikke få sykmelding ved kosmetiske inngrep.

Kun plastikkirurgi utført av helsemessige årsaker (og som dermed dekkes av trygdevesenet) gir rett til sykepenger.

Mrs. Wallace
Skrevet

Det klør i fingrene mine etter å spør om det er grønne menn som skal utføre dette inngrepet. Men jeg er såpass hyggelig at jeg lar være.

*lar være*

Og jeg kunne føyd til at hun kanskje skal få utenomjordisk store pupper, men jeg holder munn. ;o)

Skrevet

Og jeg kunne føyd til at hun kanskje skal få utenomjordisk store pupper, men jeg holder munn. ;o)

Det er jammen godt at vi er så greie!

Mrs. Wallace
Skrevet

Det er jammen godt at vi er så greie!

Alle burde følge vårt eksempel.

*gnikker iherdig på glorien*

Skrevet

Alle burde følge vårt eksempel.

*gnikker iherdig på glorien*

Du sa det!

Gjest togli
Skrevet

*lar være*

Fy!!!! ;-)

Gjest Nye pupper - here I come
Skrevet

Jeg sjekket opp dette, og fikk beskjed at det ikke var grunn til sykmelding. Egentlig ikke så rart om du tenker over det. Det er jo ikke rettferdig at din arbeidsgiver skal betale deg lønn for at du forbedrer kroppen din. Tenk deg om du hadde vært arbeidsgiver....

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...