Gjest jeg veit ikke Skrevet 23. mars 2006 Skrevet 23. mars 2006 Ei venninne skal ha et kosminsk inngrep og skal få større bryster.Men hun får ikke sykemelding der hun tar inngrepet.Kan hun få det til fastlegen ? 0 Siter
Lillemus Skrevet 23. mars 2006 Skrevet 23. mars 2006 Hva i all verden er et kosmisk / kosminsk inngrep?? Er det et kosmetisk inngrep du mener? Spør i såfall på forum for plastikkirurgi, der vet de sikkert. 0 Siter
Gjest verstehe nicht Skrevet 23. mars 2006 Skrevet 23. mars 2006 Nei, det må tas av ferien. Eller er det noe ut i verdensrommet du mener ? 0 Siter
cecily Skrevet 23. mars 2006 Skrevet 23. mars 2006 Det klør i fingrene mine etter å spør om det er grønne menn som skal utføre dette inngrepet. Men jeg er såpass hyggelig at jeg lar være. *lar være* 0 Siter
SoriaMoria Skrevet 23. mars 2006 Skrevet 23. mars 2006 Nei, man kan ikke få sykmelding ved kosmetiske inngrep. Kun plastikkirurgi utført av helsemessige årsaker (og som dermed dekkes av trygdevesenet) gir rett til sykepenger. 0 Siter
Mrs. Wallace Skrevet 23. mars 2006 Skrevet 23. mars 2006 Det klør i fingrene mine etter å spør om det er grønne menn som skal utføre dette inngrepet. Men jeg er såpass hyggelig at jeg lar være. *lar være* Og jeg kunne føyd til at hun kanskje skal få utenomjordisk store pupper, men jeg holder munn. ;o) 0 Siter
cecily Skrevet 23. mars 2006 Skrevet 23. mars 2006 Og jeg kunne føyd til at hun kanskje skal få utenomjordisk store pupper, men jeg holder munn. ;o) Det er jammen godt at vi er så greie! 0 Siter
Mrs. Wallace Skrevet 23. mars 2006 Skrevet 23. mars 2006 Det er jammen godt at vi er så greie! Alle burde følge vårt eksempel. *gnikker iherdig på glorien* 0 Siter
cecily Skrevet 23. mars 2006 Skrevet 23. mars 2006 Alle burde følge vårt eksempel. *gnikker iherdig på glorien* Du sa det! 0 Siter
Gjest togli Skrevet 23. mars 2006 Skrevet 23. mars 2006 Det klør i fingrene mine etter å spør om det er grønne menn som skal utføre dette inngrepet. Men jeg er såpass hyggelig at jeg lar være. *lar være* Fy!!!! ;-) 0 Siter
Gjest Nye pupper - here I come Skrevet 24. mars 2006 Skrevet 24. mars 2006 Jeg sjekket opp dette, og fikk beskjed at det ikke var grunn til sykmelding. Egentlig ikke så rart om du tenker over det. Det er jo ikke rettferdig at din arbeidsgiver skal betale deg lønn for at du forbedrer kroppen din. Tenk deg om du hadde vært arbeidsgiver.... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.