Gå til innhold

Hvem betaler forlovelsesringer forresten?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi betalte halvparten hver og så på ringene sammen. De kan brukes til gifteringer også...

:o) Blir vel så vi betaler halvparten hver tenker jeg, føles best sånn for min del i alle fall.

Gjest økonom1
Skrevet

:o) Blir vel så vi betaler halvparten hver tenker jeg, føles best sånn for min del i alle fall.

Dere kjøper dem vel sammen? Så begge kan være med å velge, det er jo kos da. Fri først, så handle ringer sammen etterpå.

Frir mannen kan han evt gi en fin ring til dama, og så handle ringer sammen om ønskelig.

Skrevet

Ville ikke forlovet meg med en jeg ikke hadde hatt felles økonomi med, men det er nå meg...

Skrevet

Ville ikke forlovet meg med en jeg ikke hadde hatt felles økonomi med, men det er nå meg...

Enig med deg.

Gjest Elextra
Skrevet

Gratulerer kjempemus :)

Vi så aldri behov for forlovelsesringer, men gifteringene spleiset vi på. Dvs. vi betalte dem fra vår felles konto.

Saken blir jo en litt annen når man har to helt separate økonomier. Men antar det er naturlig å spleise om man kjøper dem sammen. Er de en del av frieriet, er det vel naturlig at den som frir betaler.

Mrs. Wallace
Skrevet

Og der gjorde jeg det igjen gitt... Som om ingen har skjønt hvem som er så anonym i dag liksom! ;o)

Fri og fri... ;o) Mye rart man snakker om når man ligger på armen en kald vintermorgen under ei varm dyne... :o)

Hehehe, det var ikke så vanskelig å skjønne hvem det var uansett. Men høflige som vi er, venter vi selvsagt til du outer deg selv. ;o)

Skrevet

Siden dere ikke bor sammen og har separat økonomi: du betaler hans, han betaler din.

Skrevet

Du er deg og jeg er meg. :o)

Skrevet

Hehehe, det var ikke så vanskelig å skjønne hvem det var uansett. Men høflige som vi er, venter vi selvsagt til du outer deg selv. ;o)

Og som dere alle visste - det måtte bare komme. :o)

Gjest Engangsnick for en gangs skyld
Skrevet

:oP Fordi jeg er så sløv. Outa meg sjøl.

Det er tredje nicket du bruker bare siste par ukene. Og da er

det bare medregnet der du har outa deg selv. I tillegg kommer de der skrivemåten din er lett å kjenne igjen.

Hvorfor?

*rister på hodet*

Gjest hos oss
Skrevet

En ring man frir med (gjerne med en flott sten i hvis det er til henne) betaler den som frir.

Glatte ringer til begge betaler man av felles (bryllups)budsjett (eller deler på to).

Skrevet

Det er tredje nicket du bruker bare siste par ukene. Og da er

det bare medregnet der du har outa deg selv. I tillegg kommer de der skrivemåten din er lett å kjenne igjen.

Hvorfor?

*rister på hodet*

Jeg har brukt Lillemus, Turbo Tuppa og disse to Kjempeanonyme i dag ja. Og så?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...