Gå til innhold

sprengt ølflaske

Anbefalte innlegg

Gjest Aimabel
Skrevet

jeg kan stille et hjul fra 1-6, men hva er kaldelst/varmest? Nå står det mellom 3 og 4, men i går natt eksploderte en ølflaske som hadde fryst til is.

Skrevet

Jeg vil tro at 1 er varmest og 6 er kaldest.

Gjest Aimabel
Skrevet

Jeg vil tro at 1 er varmest og 6 er kaldest.

jeg får ta ut resten av ølen, og teste det over natta da :-)

Skrevet

jeg får ta ut resten av ølen, og teste det over natta da :-)

Hiv inn en graderstokk (ikke febertermometer!) og se hvilken vei tempen går. :o)

Gjest PandaMiranda
Skrevet

Kanskje det er noe galt med kjøleskapet. Gradestokk er sikkert lurt, ja...

Gjest Flystripa
Skrevet

Hiv inn en graderstokk (ikke febertermometer!) og se hvilken vei tempen går. :o)

(ikke febertermometer!)

*LOL*

Skrevet

Kanskje det er noe galt med kjøleskapet. Gradestokk er sikkert lurt, ja...

Det er neppe snakk om et kjøleskap når det blir så kaldt at en ølflaske sprenges?! Jeg regnet med det var en dypfryser jeg, men man legger kanskje ikke øl i fryseren...

Skrevet

Det er neppe snakk om et kjøleskap når det blir så kaldt at en ølflaske sprenges?! Jeg regnet med det var en dypfryser jeg, men man legger kanskje ikke øl i fryseren...

Noen gjør det, og noen glemmer dem også. Det kan være farlig å ta dem opp når de er 20 kalde.

På legevakta kom en som hadde holdt i en frossen cola som eksploderte. Hånda hans så ut som en dårlig sløya fisk. Det ble 80 sting, 30 innvendig visst. Det ble et helt lite kunstverk.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...