Gå til innhold

Forlover i bryllup

Anbefalte innlegg

Gjest Gifteklar Kar
Skrevet

Jeg er innstilt på å gifte meg med min elskede. Har aldri hatt det så fint som nå. Men jeg orker ikke tenken på at hennes bestevenninne skal være forlover i bryllupet.

Bestevenninnen er som tatt ut av top 5-lowlife gjester i Ricky Lake, og hun er helt feil. Jeg tror min familie og slekt vil ha problemer med å ta kjæresten min seriøst etter en "tale" fra Ricky Lake.

Noen som har noen råd?

Gjest Aimabel
Skrevet

gifter du deg med jenta, må du lære å leve med hennes familie og venner også

Gjest Ulvinnen
Skrevet

Har du snakket med forloveden din?

Om hun vil ha bestevenninnen som forlover, så er det ikke så mye du kan gjøre med det. Men du kan jo be henne foreslå for venninnen at hun skriver en sang i stedet for å holde tale?

Skrevet

Hadde min kjære kommet med en sånn innvending mot min bestevenninne så hadde det ikke blitt noe bryllup.

DOKTOR-GREG
Skrevet

Har du snakket med forloveden din?

Om hun vil ha bestevenninnen som forlover, så er det ikke så mye du kan gjøre med det. Men du kan jo be henne foreslå for venninnen at hun skriver en sang i stedet for å holde tale?

Det var lurt forslag, hun kan jo lage sangen på temasangen til Ricki Lake.

Gjest Gifteklar Kar
Skrevet

Hadde min kjære kommet med en sånn innvending mot min bestevenninne så hadde det ikke blitt noe bryllup.

Jeg har jo ikke kommet med den innvendingen ennå.Lurer på hva jeg skal gjøre.

Gjest Anaïs Anaïs
Skrevet

ENIG MED DEG!! Herregud for en dust.

Gjest ajnfl
Skrevet

Ikke gift deg med henne om du virkelig ikke takler en av hennes venninner. Så barnslig!

Gjest Gifteklar Kar
Skrevet

Ikke gift deg med henne om du virkelig ikke takler en av hennes venninner. Så barnslig!

Men jeg elsker jo henne!

Skrevet

Men jeg elsker jo henne!

Hva hadde du sagt om hun hadde hatt samme innvending overfor din forlover?

DOKTOR-GREG
Skrevet

Hva hadde du sagt om hun hadde hatt samme innvending overfor din forlover?

Jeg har ikke ubrukelige venner.

Skrevet

Driver du og outer deg selv også? ;o)

Skrevet

Hva er det hun venninnen er så lowlife med, da? Jeg skjønner deg godt.

Skrevet

Jeg synes du skal tenke deg godt om før du slenger dritt om bestevenninnen til forloveden din. Det kan virke veldig sårende for henne. Kanskje venninnen betyr mer for henne enn du er klar over, og kanskje av grunner du ikke vet om. Når man elsker et menneske så aksepterer man dem og er glad i dem sånn som de er. Det kan også innebære å akseptere venner og familie.

Jeg tror ikke din forlovede ville sagt så direkte ufyselige ting om dine venner, fordi hun sannsynligvis elsker deg så høyt at hun aksepterer dine venner og din familie slik som de er, uavhengig av hennes personlige oppfatning av dem.

Man bør så langt det er mulig forsøke å komme overens med sin partners venner og familie. Om du ikke gjør det for din egen del så gjør det for deg selv. Og om du likevel ikke klarer å like vedkommende, så bør du kanskje vurdere å holde meningene dine for deg selv for å unngå å såre en du er glad i.

Skrevet

Jeg synes du skal tenke deg godt om før du slenger dritt om bestevenninnen til forloveden din. Det kan virke veldig sårende for henne. Kanskje venninnen betyr mer for henne enn du er klar over, og kanskje av grunner du ikke vet om. Når man elsker et menneske så aksepterer man dem og er glad i dem sånn som de er. Det kan også innebære å akseptere venner og familie.

Jeg tror ikke din forlovede ville sagt så direkte ufyselige ting om dine venner, fordi hun sannsynligvis elsker deg så høyt at hun aksepterer dine venner og din familie slik som de er, uavhengig av hennes personlige oppfatning av dem.

Man bør så langt det er mulig forsøke å komme overens med sin partners venner og familie. Om du ikke gjør det for din egen del så gjør det for deg selv. Og om du likevel ikke klarer å like vedkommende, så bør du kanskje vurdere å holde meningene dine for deg selv for å unngå å såre en du er glad i.

Om du ikke gjør det for din egen del så gjør det for deg selv.

skal stå:

Om du ikke gjør det for din egen del så gjør det for din kjære.

Mrs. Wallace
Skrevet

Enig.

Mrs. Wallace
Skrevet

Tenk mindre på hva din familie måtte tro om venninna til dama di.

En skikkelig pinlig tale spriter dessuten opp et ellers stivbeint bryllup.

Skrevet

Det kanhende hun synes det...

Gjest Professor Pettersen
Skrevet

Her er et godt råd

Vent med å gifte deg til du blir mer moden i hodet ditt.

Ubrukelig, du liksom.

Gjest Professor Pettersen
Skrevet

Det gikk plutselig opp for meg at du kan være typen til bestevenninna mi.

Så dersom det faktisk er deg, vil jeg bare si at jeg alltid har syntes du har vært både sleip og arrogant, og at jeg synes hun fortjener mye bedre, men at jeg selvfølgelig aldri har sagt dette til henne da jeg faktisk respekterer hennes valg av mennesker hun vil ha i livet sitt.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...