Gå til innhold

Romantisk tips

Anbefalte innlegg

Gjest Kjærlighetsrumpa
Skrevet

Kjæresten min og jeg skal på bursdagsfest nå kl 2000. Noen som har noen tips til noe romantisk vi kan gjøre mellom 2200 og 2300 i Oslo (sentrum/vest/Bygdøy/Bærum). Vi er under 30, og vi er sjempeforelska!

Gjest Mom33
Skrevet

Så lenge dere er under 30, så kan dere f.eks. skrive små, søte lapper og SMS'er til hverandre, dere kan leie hverandre, stryke på hverandre, hviske litt småfrekke ord i øret; alternativt spinne en smårosa drøm om framtiden.

En time går fort, da, så dere rekker neppe mer enn dette.

Gjest Kjærlighetsrumpa
Skrevet

Var det så bra tips?

amerikafareren
Skrevet

Så lenge dere er under 30, så kan dere f.eks. skrive små, søte lapper og SMS'er til hverandre, dere kan leie hverandre, stryke på hverandre, hviske litt småfrekke ord i øret; alternativt spinne en smårosa drøm om framtiden.

En time går fort, da, så dere rekker neppe mer enn dette.

Hvis det er frostgrader kan han skrape bilruta og la det stå igjen et hjerte;) Kanskje han kan tegne en blomst inni hjertet;)

Gjest Mom33
Skrevet

Hvis det er frostgrader kan han skrape bilruta og la det stå igjen et hjerte;) Kanskje han kan tegne en blomst inni hjertet;)

Sukker henført...

Det gjør aldri min mann, den slasken!

;-)

amerikafareren
Skrevet

Sukker henført...

Det gjør aldri min mann, den slasken!

;-)

Nei, men ifølge nicket ditt er du over 30 og da er man blitt for gammel for slike romantiske ting;)

Gjest Mom33
Skrevet

Nei, men ifølge nicket ditt er du over 30 og da er man blitt for gammel for slike romantiske ting;)

Nemlig! Vi er faktisk særdeles bitre og sure og grinete og har elendige liv. Ene og alene fordi vi har passert den magiske 30-årsgrensa.

Dette vet jo ALLE!

amerikafareren
Skrevet

Nemlig! Vi er faktisk særdeles bitre og sure og grinete og har elendige liv. Ene og alene fordi vi har passert den magiske 30-årsgrensa.

Dette vet jo ALLE!

Det er egentlig litt merkelig at det kan ha endret seg så mye på noen få år. Det er nemlig slik at vi som er over 30 (eller 40 som noen av oss;) har vært i tyveårene også.

Gjest Mom33
Skrevet

Det er egentlig litt merkelig at det kan ha endret seg så mye på noen få år. Det er nemlig slik at vi som er over 30 (eller 40 som noen av oss;) har vært i tyveårene også.

Er du nå egentlig så sikker på det? At kua har vært kalv, mener jeg.

Lett å glemme, vett'u, når man blir så utgammel som oss blir man jo gjerne bittelitt senil også. Romantikk, for eksempel, er veldig lett å glemme.

Mrs. Wallace
Skrevet

Er du nå egentlig så sikker på det? At kua har vært kalv, mener jeg.

Lett å glemme, vett'u, når man blir så utgammel som oss blir man jo gjerne bittelitt senil også. Romantikk, for eksempel, er veldig lett å glemme.

Ja jøss. Kan det ikke spises, er det ikke noe verdt.

;o)

Skrevet

Var det så bra tips?

Når du presterer å klage på at tipsene ikke er bra nok etter fire timer, så fortjener du nesten ikke å få flere tips.

"............................................."

Skrevet

Kline på fortauet, også kan han stryke deg på kjærlighetsrumpa. Eller dere kan gå inn på en koselig pub.

Herregud det er lenge siden jeg var så nyforelska, men husker en klinings på fortauet veldig godt.

Skrevet

Det finnes sikkert et sted der med en laaaang heistur - klin i heisen! :o)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...