Gå til innhold

Hotels.com - noen som har bestilt der?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen her som har bestilt hotell via www.hotels.com? Er det til å stole på, eller er det snusk og fanteri?

DOKTOR-GREG
Skrevet

Har brukt det mange ganger, men brukte www.priceline.co.uk da jeg bestilte billett sist. Skal du til storby?

Skrevet

Bestilte hotell der på lørdag i full fart. Måtte ringe for å reservere, syns det er tungvindt. Skulle ha ett twin og ett enkeltrom, men fikk beskjed om at de ikke formidlet enkeltrom og at det måtte bestilles og betales for 2 twin/dobbeltrom.

Siden vi da hadde en seng mer enn vi egentlig trengte var det en til som slengte seg på før vi dro. Da vi kom fram til hotellet (som bookingfyren til hotels.com ikke visste hvor lå, "men det står her at det ligger i sentrum") og skulle sjekke inn fikk vi beskjed i resepsjonen om at det kun var betalt for ett twin og ett enkeltrom... Heldigvis trodde resepsjonisten oss og vi fikk to twinrom.

Prisene på siden oppgis uten avgifter/gebyrer og kredittkortet ble belastet for vel 3300 kroner. 620 kroner kom i tillegg i prisen for 2 rom i 2 netter i vårt tilfelle.

Så NEI, jeg kommer definitivt ikke til å bruke denne siden mer. Virker useriøs.

DOKTOR-GREG
Skrevet

Bestilte hotell der på lørdag i full fart. Måtte ringe for å reservere, syns det er tungvindt. Skulle ha ett twin og ett enkeltrom, men fikk beskjed om at de ikke formidlet enkeltrom og at det måtte bestilles og betales for 2 twin/dobbeltrom.

Siden vi da hadde en seng mer enn vi egentlig trengte var det en til som slengte seg på før vi dro. Da vi kom fram til hotellet (som bookingfyren til hotels.com ikke visste hvor lå, "men det står her at det ligger i sentrum") og skulle sjekke inn fikk vi beskjed i resepsjonen om at det kun var betalt for ett twin og ett enkeltrom... Heldigvis trodde resepsjonisten oss og vi fikk to twinrom.

Prisene på siden oppgis uten avgifter/gebyrer og kredittkortet ble belastet for vel 3300 kroner. 620 kroner kom i tillegg i prisen for 2 rom i 2 netter i vårt tilfelle.

Så NEI, jeg kommer definitivt ikke til å bruke denne siden mer. Virker useriøs.

Dette er jo bare tull, hotels.com har jo bra service, og norsktalende service.

Man må booke det man skal, og det gjør man via web.

Skrevet

Dette er jo bare tull, hotels.com har jo bra service, og norsktalende service.

Man må booke det man skal, og det gjør man via web.

Har ikke sagt et ord om at de ikke har norsktalende service som du kaller det. Slik var nå min erfaring med selskapet, at du mener det er tull får stå for din regning.

Skrevet

Har akkurat bestilt hotell på Kreta med dem. Etter noen dager fikk vi beskjed at hotellet var overbooket og tilbud om et annet sted, som var mye finere, til samme pris.

Foreløpig er vi fornøyde, gjenstår å se når vi kommer dit.

DOKTOR-GREG
Skrevet

Har ikke sagt et ord om at de ikke har norsktalende service som du kaller det. Slik var nå min erfaring med selskapet, at du mener det er tull får stå for din regning.

Jeg har brukt det mange ganger, og har bare gode erfaringer.

den opprinnelige m&m
Skrevet

Hvis du finner et hotell du er fornøyd med kan det lønne seg å søke opp hotellet direkte over nettet og høre på prisen direkte fra dem. Vi gjorde det, og fikk akkurat samme pris rett fra hotellet. Da bestilte vi der, ettersom det var lettere å avbestille, og det ikke var noe depositum.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...