Gå til innhold

Skredder i oslo/bærum området

Anbefalte innlegg

Henriette1365380130
Skrevet

Jeg har kjøpt meg en jakke som er litt stor, som jeg gjerne skulle ha fått justert litt på. Hun i butikken sa en skredder ikke ville ta særlig mer enn 100kr for jobben, men hun hadde ikke noe navn eller nr til noen skredder her i nærheten. Aldri brukt skredder for å få justert på klær før, så derfor lurer jeg på om noen vet om en i Oslo/Bærum området som kan sy inn en enkel vårjakke for en fin pris? :)

Gjest PandaMiranda
Skrevet

Enkelte butikker har tilknyttet skreddere som de sender ting til en eller to ganger i uka - kanskje de også tar imot ting du ikke har kjøpt der?

Tror fx at PM (Personlig Mote) har det.

Gjest Elextra
Skrevet

Finnes slike over alt i Oslo, f.eks. Majorstua Systudio. Mange renserier tar også slike småjobber.

Henriette1365380130
Skrevet

Finnes slike over alt i Oslo, f.eks. Majorstua Systudio. Mange renserier tar også slike småjobber.

Ok, takk for svar! Vet du hvor mye man må regne med å betale for noe sånt?

Gjest Elextra
Skrevet

Ok, takk for svar! Vet du hvor mye man må regne med å betale for noe sånt?

150 kanskje?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...