Gå til innhold

Broakback Mountain

Anbefalte innlegg

Gjest Yours truly
Skrevet

Noen som har sett den?

Så den forrige fredag og den sitter ennå i...

Nydelig film!

Til alle som lurer på å se den:

Dere blir ikke skuffet!!

Se den :-)

Meg1365380063
Skrevet

Bifales!

Det er en av de bedre filmene jeg har sett. Endelig en realistisk og overbevisende kjærlighetshistorie, både i forhold til story og skuespill.

Skrevet

Ja, jeg har sett den. Den var helt grei, men jeg tror den hadde vært bedre om de hadde kuttet den ned med hvertfall en halv time.

Gjest Yours truly
Skrevet

Bifales!

Det er en av de bedre filmene jeg har sett. Endelig en realistisk og overbevisende kjærlighetshistorie, både i forhold til story og skuespill.

Den var perfekt balansert, ble ikke søtsuppe amerikanskaktig som jeg hadde fryktet!

En nydelig trist kjærlighetshistorie mellom to mennesker :-)

Gleder meg til den kommer ut på dvd!

Meg1365380063
Skrevet

Den var perfekt balansert, ble ikke søtsuppe amerikanskaktig som jeg hadde fryktet!

En nydelig trist kjærlighetshistorie mellom to mennesker :-)

Gleder meg til den kommer ut på dvd!

Jeg pleier ikke å kjøpe DVD'er, for det er sjelden jeg MÅ se en bestemt film til et bestemt tidspunkt - vanligvis er det et eller annet ok på TV når jeg vil se på TV, eller jeg kan leie. Men denne skal i hus!

Synes filmen kunne fått flere Oscar, men man skal kanskje være fornøyd med at et så lite homovennlig USA klarte både å nominere og dele ut priser til filmen...

Gjest mirakel*2
Skrevet

jeg har sett den og jeg synes den var bra, men som en annen skrev så kunne de kuttet litt ned på den. Den ble litt langtekkelig i en periode. Men filmen var troverdig. De var flinke til å spille

Skrevet

Jeg pleier ikke å kjøpe DVD'er, for det er sjelden jeg MÅ se en bestemt film til et bestemt tidspunkt - vanligvis er det et eller annet ok på TV når jeg vil se på TV, eller jeg kan leie. Men denne skal i hus!

Synes filmen kunne fått flere Oscar, men man skal kanskje være fornøyd med at et så lite homovennlig USA klarte både å nominere og dele ut priser til filmen...

Helt enig for Capotefilmen var så kjedelig at jeg ikke gadd se på den

ShitDiddelyDo
Skrevet

Gleder meg til å få den i posten om noen dager.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Helt enig for Capotefilmen var så kjedelig at jeg ikke gadd se på den

Håper du tar feil angående Capote. Får den forhåpentligvis i morgen.

Av Oscar-filmene har jeg kun sett Crash (meget god), Good Night, and Good Luck (meget god) og Walk the Line (meget god), så jeg håper Capote og Broackback mountain også holder høyt nivå.

hare1365380455
Skrevet

Av Oscar-filmene har jeg kun sett Crash (meget god), Good Night, and Good Luck (meget god) og Walk the Line (meget god), så jeg håper Capote og Broackback mountain også holder høyt nivå.

Jeg så "The constant gardener" i kveld. Den var god! Brokeback mountain har jeg ikke sett.

Skrevet

Fortell meg hva du synes om Capote da for jeg lurte virkelig på om jeg var helt på jordet da jeg så den. Dritkjedelig, det er sjelden jeg ikke gidder å se ferdig.

Var Crash bra altså? Da får jeg få tak i den.

hare1365380455
Skrevet

Fortell meg hva du synes om Capote da for jeg lurte virkelig på om jeg var helt på jordet da jeg så den. Dritkjedelig, det er sjelden jeg ikke gidder å se ferdig.

Jeg så Skeleton key i går; den var spennende!

Skrevet

Jeg så Skeleton key i går; den var spennende!

Det skal jeg huske :o)

ShitDiddelyDo
Skrevet

Jeg så "The constant gardener" i kveld. Den var god! Brokeback mountain har jeg ikke sett.

Ja, det er også en Oscar-film jeg har sett.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Ja, Crash er veldig god.

Skal si fra. Får den forhåpentligvis i morgen. Gjetter på at jeg ser den en eller annen gang i løpet av helga.

Skrevet

Ja, Crash er veldig god.

Skal si fra. Får den forhåpentligvis i morgen. Gjetter på at jeg ser den en eller annen gang i løpet av helga.

hvis du sier den er bra skal jeg se resten av den også :o)

Kanskje den kommer seg

ShitDiddelyDo
Skrevet

hvis du sier den er bra skal jeg se resten av den også :o)

Kanskje den kommer seg

Kommer jo an på hva du er ute etter. Denne typen filmer inneholder sjelden store hendelser.

Jeg så Good Night, and Good Luck for et par dager siden, og stortrivdes. Men jeg vil tro mange andre vil synes den er kjedelig.

Skrevet

Kommer jo an på hva du er ute etter. Denne typen filmer inneholder sjelden store hendelser.

Jeg så Good Night, and Good Luck for et par dager siden, og stortrivdes. Men jeg vil tro mange andre vil synes den er kjedelig.

Det synes mange om Brokeback Mountain også, en homse jeg kjenner synes den var helt teit.

Har du sett Syriana da? Jeg har lyst til å se George Clooney, i hvert fall kan jeg *sikle* litt :o)

ShitDiddelyDo
Skrevet

Det synes mange om Brokeback Mountain også, en homse jeg kjenner synes den var helt teit.

Har du sett Syriana da? Jeg har lyst til å se George Clooney, i hvert fall kan jeg *sikle* litt :o)

George Clooney spiller i Good Night, and Good Luck også, i tillegg til at han regisserer den.

Nei, jeg har ikke sett Syrania ennå. Det er en av de få Oscar-filmene som ennå ikke er å finne på dvd. Jeg gidder ikke se den på kino. :)

Du, du er jo en eldre og klok dame. Jeg har kink i nakken. Pådro med deg på treninga i går. Så jeg er stiv og jævlig og vond.

Noen tips?

Eneste jeg selv har kommet på er Ibux. Skulle så gjerne vært fin igjen til lørdag.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...