Gå til innhold

Broakback Mountain

Anbefalte innlegg

Skrevet

George Clooney spiller i Good Night, and Good Luck også, i tillegg til at han regisserer den.

Nei, jeg har ikke sett Syrania ennå. Det er en av de få Oscar-filmene som ennå ikke er å finne på dvd. Jeg gidder ikke se den på kino. :)

Du, du er jo en eldre og klok dame. Jeg har kink i nakken. Pådro med deg på treninga i går. Så jeg er stiv og jævlig og vond.

Noen tips?

Eneste jeg selv har kommet på er Ibux. Skulle så gjerne vært fin igjen til lørdag.

Ibux gele som du masserer inn eller få tak i noen Voltaren som du egentlig må ha resept på.

Øvelsen man skal gjøre er å presse haka ned mot brystet for så å slappe av og gjenta det flere ganger.

Vondt i nakken er vondt. God bedring :o)

ShitDiddelyDo
Skrevet

Ibux gele som du masserer inn eller få tak i noen Voltaren som du egentlig må ha resept på.

Øvelsen man skal gjøre er å presse haka ned mot brystet for så å slappe av og gjenta det flere ganger.

Vondt i nakken er vondt. God bedring :o)

Takk. Sitter på jobb i natt så den pressøvelsen skal jeg forsøke.

Smørte på tigerbalsam etter at jeg kom ut av dusjen i ettermiddag, og jeg trodde det skulle vokse istapper på nakken min. Første gang jeg har brukt tigerbalsam.

Det lukta dog så jævlig at jeg måtte dusje igjen før jeg dro på jobb, og en ny dusj, da så varm at jeg var nær ved å skolde meg selv, tror jeg faktisk hjalp litt. :)

Ja, nakkesmerter er vondt. Det forplanter seg utover i musklene rundt. Idioten meg. Dro på i en øvelse jeg vet ikke er egna for noen. Menmen, får håpe det går over raskt. :)

Skrevet

Takk. Sitter på jobb i natt så den pressøvelsen skal jeg forsøke.

Smørte på tigerbalsam etter at jeg kom ut av dusjen i ettermiddag, og jeg trodde det skulle vokse istapper på nakken min. Første gang jeg har brukt tigerbalsam.

Det lukta dog så jævlig at jeg måtte dusje igjen før jeg dro på jobb, og en ny dusj, da så varm at jeg var nær ved å skolde meg selv, tror jeg faktisk hjalp litt. :)

Ja, nakkesmerter er vondt. Det forplanter seg utover i musklene rundt. Idioten meg. Dro på i en øvelse jeg vet ikke er egna for noen. Menmen, får håpe det går over raskt. :)

Jeg vet hva du mener. Jeg drar på tur når snøen blir borte og dermed så sitter jeg der med en nakke som er helt for jævli. Kan ikke bråstarte slik med bratte bakker og lange strekninger men det er så godt når hjertet banker og jeg blir skikkelig sliten.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Jeg vet hva du mener. Jeg drar på tur når snøen blir borte og dermed så sitter jeg der med en nakke som er helt for jævli. Kan ikke bråstarte slik med bratte bakker og lange strekninger men det er så godt når hjertet banker og jeg blir skikkelig sliten.

Vi får trøste oss med at det ofte går over etter et noen dager.

Er jeg ikke bra på lørdag gjetter jeg på at nok øl gjør susen like bra som Ibux. :)

Skrevet

Vi får trøste oss med at det ofte går over etter et noen dager.

Er jeg ikke bra på lørdag gjetter jeg på at nok øl gjør susen like bra som Ibux. :)

Øl hjelper for det meste, til og med vondter i nakken :o)

ShitDiddelyDo
Skrevet

Øl hjelper for det meste, til og med vondter i nakken :o)

Jeg så forresten A History of Violence i kveld. Den var ganske ok.

Skrevet

Jeg så forresten A History of Violence i kveld. Den var ganske ok.

Den har jeg sett, den husker jeg nesten ikke. Men jeg likte An Unfinished Life av Lasse Hellstrøm men jeg har sett så mange filmer i det siste at det går helt rundt.

Det har vært for mye snø ;o)

ShitDiddelyDo
Skrevet

Den har jeg sett, den husker jeg nesten ikke. Men jeg likte An Unfinished Life av Lasse Hellstrøm men jeg har sett så mange filmer i det siste at det går helt rundt.

Det har vært for mye snø ;o)

Jeg ser alltid mye film, men det er ikke en dårlig ting. :)

Har du sett Narnia? Vurderer å bestille den. Ser den får gode kritikker.

Skrevet

Jeg ser alltid mye film, men det er ikke en dårlig ting. :)

Har du sett Narnia? Vurderer å bestille den. Ser den får gode kritikker.

Minstemann har sett den, ikke jeg. Han ville ikke se den sammen med meg :o(

ShitDiddelyDo
Skrevet

Minstemann har sett den, ikke jeg. Han ville ikke se den sammen med meg :o(

Men han likte den?

Leser at den er meget god for unger i alle aldre, så den kan fint være noe for meg. :)

Skrevet

Men han likte den?

Leser at den er meget god for unger i alle aldre, så den kan fint være noe for meg. :)

Han synes den er litt skummel så jeg kan godt tenke meg at den passer for deg :o)

ShitDiddelyDo
Skrevet

Han synes den er litt skummel så jeg kan godt tenke meg at den passer for deg :o)

Den ser i hvert fall veldig søt ut. :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...