Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jeg lovte annegunn å få flere innlegg her inne, så nå er det vel på tide å spørre om noe da.

Altså, i dag er jeg 8+1 og har hittil bare vært kvalm et par ganger når jeg har vært skikkelig skikkelig veldig sulten. Moren min var ikke kvalm i noen av sine tre svangerskap og ikke søster i sitt ene heller. Kan jeg regne med å være kvalmefri også den neste mnd?

Ja?

Fortsetter under...

Jeg har en mor som ikke var kvalm i noen av sine tre svangerskap. Jeg var heller ikke kvalm så mye som en dag da jeg ventet barnet mitt.

Du er sikkert også sånn:-)

Å! Takk! Jeg likte veldig godt svaret ditt. Du kan få lov til å svare meg flere ganger framover ;-)

Annonse

Det kan godt hende. Men du kan ennå "rekke" å bli kvalm.

Det med kvalme eller ikke, går _til en viss grad_ i arv. Men det er f.eks. slett ikke alle søstre som har like svangerskap. Noen har også helt annerledes erfaringer med barn nr. 2 enn første gangen.

Jeg hadde det som deg alle tre gangene (to barn og en spontanabort) - kun ubehag hvis det gikk lenge mellom måltidene (eller hvis jeg drakk kaffe). Dessuten var jeg mer disponert for uvelhet om kvelden, jeg var i helt fin form hver morgen, noe som selvsagt gjorde alt mye lettere.

Lykke til!

Jeg var heller aldri kvalm annet enn når jeg var kjempesulten og når jeg så og luktet noen som spiste makrell i tomat ;)

Også spøy jeg under åpningsriene i første svangerskap, men det var ikke fordi jeg var spesielt kvalm tror jeg, bare litt stresset.*S*

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...