Silia Skrevet 23. mars 2006 Del Skrevet 23. mars 2006 Hei. Jeg har født tre barn, alle etter styrtfødsler. Jeg har ikke hatt bekkenløsning i svangerskapene, men etter siste fødsel oppdaget kiropraktoren min at bekkenet stod i feil stilling, og dette oppstod trolig under fødselen. Han fikk bekkenet mitt tilbake i stilling, og jeg har ikke vært plaget siden(dette er to år siden). Nå er jeg gravid igjen, i uke 14, og er plaget av litt vond rygg(kjennes ut som jeg er sliten i korsryggen) om morgenen før jeg står opp og "kommer igang". Jeg lurer på om dette kan være begynnende bekkenløsning?? Og i såfall, er det noen som vet hvordan styrtfødsler påvirker dette? Er det større sjangs for at jeg får bekkenløsning denne gangen, siden jeg fikk bekkenet ut av stilling under siste fødsel?? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/223989-bekkenl%C3%B8sning-og-styrtf%C3%B8dsler/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.