Frk Smilla Skrevet 18. mars 2001 Del Skrevet 18. mars 2001 Jeg forsøker meg igjen. Det er mulig ingen kan svare siden det forrige spørsmålet mitt ikke ble besvart. Jeg er gravid med tvillinger, har bicorn uterus og er 8 uker på vei. Er kombinasjonen tvillinger/bicorn uterus uheldig? Er det veldig uvanlig eller har jordmoren vært borti dette tidligere? Jeg blir kjempeglad hvis noen kunne fortelle meg litt om dette. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/22399-jeg-blir-veldig-glad-for-svar/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trine Endsjø, jordmor Skrevet 18. mars 2001 Del Skrevet 18. mars 2001 Du har nok forsvunnet i mengden med ditt spørsmål. Beklager det, men som oftest jobber vi gjennom et administrasjonsforum hvor spørsmål som kommer inn mens besvaring pågår, kan forsvinne. Når det gjelder bicort uterus, så er det en tegn på at livmoren din, fra naturens side, ikke har gjennomgått den fullstendige sammensmeltningen av midtlinjen, som den normalt skal gjøre. Derfor blir livmoren hjerteformet. Enkelte ganger kan dette skape problemer i svangerskapet, andre ganger ikke. Jeg synes ikke det er riktig at jeg skal være den som forteller deg om hva som evt.kan utgjøre en risiko i ditt svangerskap. Dette er informasjon du bør få fra din lege. Dessuten blir du sikkert fulgt opp nøye,med hyppige kontroller og evt. restriksjoner. Man vet at det dessverre er en overhyppighet med både aborter og for tidlige fødsler, men i hvor stor grad man kan forvente slike alvorlige komplikasjoner, må du nesten få fra din lege. Det gode i din situasjon, er at man vet om omstendighetene før du har kommet lenger på vei. Da har man også muligheten til å ta forhåndsregler. Lykke til. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/22399-jeg-blir-veldig-glad-for-svar/#findComment-95640 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.