Gå til innhold

Blei rasende..

Anbefalte innlegg

sørnorge22
Skrevet

skikkelig teit egentlig, å ha så lite selvironi og humor, men min veninne hang to plakater av to lik (ikke spørr hvordan ho fikk tak i de, var visst en kunstutstilling...) opp på soverommet mitt, slik at jeg skulle finne de når jeg skal gå og legge meg. HELDIGVIS ved en tilfeldighet fikk jeg greie på planen før jeg buste inn på rommet, men jeg ble rasende og begynte nesten å grine og jeg mer eller mindre heiv ho ut...ho bare lo og det gjorde meg enda mer rasende... Huff nå føler jeg meg både teit, pluss at jeg er livredd for å åpne alle dører så jeg er igrunnen ganske sint enda...

Er det meg, som har dårlig humor, eller er det ho som har dårlig humor tro?

Skrevet

ganske uforståelig handling...

har du spurt hvorfor hun gjorde det?

Skrevet

Bare litt dårlig sosial intelligens, litt dårlig impulskontroll og en liten personlighetsforstyrrelse.

De plakatene selges som kunstpalkater og henges opp som reklame for utstillingen av lik som kunst.

Vet ikke om de kommer til Norge.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Dårlig humor, men du overreagerer.

Mary Poppins
Skrevet

Hun har litt dårlig humor men at du kan bli så sint for noe sånt er litt uforståelig synes jeg.

sørnorge22
Skrevet

ganske uforståelig handling...

har du spurt hvorfor hun gjorde det?

Nei jeg spurte aldri hvorfor...som du ser av tidspunktet har jeg aldri klart å sovne, vært livredd for å lukke øynene. Dette visste ho godt var et av mine største mareritt..

Men men. Jeg burde sikkert hatt mere humor og hu burde sikkert hatt mindre...utrolig ubehagelig var det hvertfall!!

Skrevet

Det er HUN som har dårlig humor! Å henge bilder av lik på veggene som en spøk er en særdeles dårlig spøk.

Skrevet

Du overreagerer nok litt.. Men jeg ser ikke helt humoren i å henge opp plakater av døde folk på soverommet til ei venninne.....

lissi1365380351
Skrevet

Hun har dårlig humor.

Det kunne jeg også gjort,skikkelig artig.

Men så har jo jeg veldig dårlig sans for humor ifølge minn mann.

Alle er forskjellig,men at du overreagerer,helt klart.

Etter min mening da.

Skrevet

Jeg vil absolutt påstå at det er venninna di - og ikke du - som innehar den dårilge humoren i dette tilfellet.

Gjest Ulvinnen
Skrevet

Hvor kommer selvironi inn i bildet? Siden du selv ikke er noe lik, så er det ikke mangel på selvironi som gjorde at du ikke likte denne spøken.

Jeg syns også den var usmakelig, bare for å ha sagt det.

Gjest abrahamsen
Skrevet

Jeg syns venninnen din var litt teit jeg da. Greier ikke helt å se humoren i det ho gjorde.

mariaflyfly
Skrevet

hun har definitivt dårlig humor. Men jeg synes nok kanskje du overreagerer litt.

Skrevet

Synes det var en merkelig ting å gjøre av din venninne. Og ikke spes. god practical joke.

Gjest kirsebær
Skrevet

Det er vel i såfall tydelig at hun traff dårlig med joke'n sin, hvis hun trodde du hadde lik humor som henne.

Men nå vet hun vel at du ikke liker den type spøk akkurat. Ville ikke likt det jeg heller!

Gjest du har min fulle støtte
Skrevet

Du skriver lenger ned "...som du ser av tidspunktet har jeg aldri klart å sovne, vært livredd for å lukke øynene. Dette visste ho godt var et av mine største mareritt.. "

Hvis hun visste dette, syns jeg det var utrolig respektløst gjort av henne. Hva slags "vennskap" er det, når hun gjør slikt? Slike venner hadde jeg ikke villet hatt engang.

Jeg syns ikke din reaksjon er overdrevet i det hele tatt. Jeg syns ikke folk skal gjøre slikt mot hverandre som det hun gjorde, det er sånt man gjør hvis man er fiende, ikke venn.

sørnorge22
Skrevet

Du skriver lenger ned "...som du ser av tidspunktet har jeg aldri klart å sovne, vært livredd for å lukke øynene. Dette visste ho godt var et av mine største mareritt.. "

Hvis hun visste dette, syns jeg det var utrolig respektløst gjort av henne. Hva slags "vennskap" er det, når hun gjør slikt? Slike venner hadde jeg ikke villet hatt engang.

Jeg syns ikke din reaksjon er overdrevet i det hele tatt. Jeg syns ikke folk skal gjøre slikt mot hverandre som det hun gjorde, det er sånt man gjør hvis man er fiende, ikke venn.

reagerer vel ekstra mye fordi jeg dagen i forveien hadde gitt henne en gave for å si hvor glad jeg er i henne, og for å beklage at jeg den siste tiden har vært litt uttafor og irritabel (pga things in life:).. og så får jeg dette i trynet liksom.

Så, vet ikke helt hvordan jeg skal forholde meg til henne nå jeg:) Tips mottas med takk! vil jo ikke bli "uvenner" heller selvsagt....

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...