Gjest abrahamsen Skrevet 24. mars 2006 Skrevet 24. mars 2006 reagerer vel ekstra mye fordi jeg dagen i forveien hadde gitt henne en gave for å si hvor glad jeg er i henne, og for å beklage at jeg den siste tiden har vært litt uttafor og irritabel (pga things in life:).. og så får jeg dette i trynet liksom. Så, vet ikke helt hvordan jeg skal forholde meg til henne nå jeg:) Tips mottas med takk! vil jo ikke bli "uvenner" heller selvsagt.... Hva trenge du henne til da? Møkkakjerring kaller jeg slike. 0 Siter
Babette Skrevet 24. mars 2006 Skrevet 24. mars 2006 Rart at folk gjør sånt når det faller så uheldig ut. Man bør være rimelig sikker på at begge har samme morbide humor før man gjør noe sånt. Jeg tror ikke jeg hadde syntes det var særlig morsomt, men jeg hadde ikke latt det gå inn på meg. Det var dumt, tankeløst og smakløst, men ikke verdt å bli rasende for. 0 Siter
Gjest tidligere '!-o-!' Skrevet 24. mars 2006 Skrevet 24. mars 2006 reagerer vel ekstra mye fordi jeg dagen i forveien hadde gitt henne en gave for å si hvor glad jeg er i henne, og for å beklage at jeg den siste tiden har vært litt uttafor og irritabel (pga things in life:).. og så får jeg dette i trynet liksom. Så, vet ikke helt hvordan jeg skal forholde meg til henne nå jeg:) Tips mottas med takk! vil jo ikke bli "uvenner" heller selvsagt.... Kanskje det at du har vært uttafor og irritabel i det siste har gått mer innpå henne enn du er klar over? Sånne ting over tid er utrolig slitende og nedbrytende, og lar seg ikke alltid avspise med en gave og en unnskyldning. 0 Siter
Gjest inngjerdd Skrevet 24. mars 2006 Skrevet 24. mars 2006 Dette burde du da tåle. Sart person du. 0 Siter
Gjest du har min fulle støtte Skrevet 25. mars 2006 Skrevet 25. mars 2006 reagerer vel ekstra mye fordi jeg dagen i forveien hadde gitt henne en gave for å si hvor glad jeg er i henne, og for å beklage at jeg den siste tiden har vært litt uttafor og irritabel (pga things in life:).. og så får jeg dette i trynet liksom. Så, vet ikke helt hvordan jeg skal forholde meg til henne nå jeg:) Tips mottas med takk! vil jo ikke bli "uvenner" heller selvsagt.... Hvorfor i all verden skal du ha slike venner da? Finn deg heller nye venner som viser mer respekt for dine føleler. Det er neppe mange som ville oppført seg slik. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.