Gå til innhold

Blei rasende..

Anbefalte innlegg

Gjest abrahamsen
Skrevet

reagerer vel ekstra mye fordi jeg dagen i forveien hadde gitt henne en gave for å si hvor glad jeg er i henne, og for å beklage at jeg den siste tiden har vært litt uttafor og irritabel (pga things in life:).. og så får jeg dette i trynet liksom.

Så, vet ikke helt hvordan jeg skal forholde meg til henne nå jeg:) Tips mottas med takk! vil jo ikke bli "uvenner" heller selvsagt....

Hva trenge du henne til da? Møkkakjerring kaller jeg slike.

Skrevet

Rart at folk gjør sånt når det faller så uheldig ut. Man bør være rimelig sikker på at begge har samme morbide humor før man gjør noe sånt.

Jeg tror ikke jeg hadde syntes det var særlig morsomt, men jeg hadde ikke latt det gå inn på meg. Det var dumt, tankeløst og smakløst, men ikke verdt å bli rasende for.

Gjest tidligere '!-o-!'
Skrevet

reagerer vel ekstra mye fordi jeg dagen i forveien hadde gitt henne en gave for å si hvor glad jeg er i henne, og for å beklage at jeg den siste tiden har vært litt uttafor og irritabel (pga things in life:).. og så får jeg dette i trynet liksom.

Så, vet ikke helt hvordan jeg skal forholde meg til henne nå jeg:) Tips mottas med takk! vil jo ikke bli "uvenner" heller selvsagt....

Kanskje det at du har vært uttafor og irritabel i det siste har gått mer innpå henne enn du er klar over? Sånne ting over tid er utrolig slitende og nedbrytende, og lar seg ikke alltid avspise med en gave og en unnskyldning.

Gjest inngjerdd
Skrevet

Dette burde du da tåle. Sart person du.

Gjest du har min fulle støtte
Skrevet

Hvorfor i all verden skal du ha slike venner da? Finn deg heller nye venner som viser mer respekt for dine føleler. Det er neppe mange som ville oppført seg slik.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...