Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jeg har et sår over klitoris og rett under kjønnshåret. Det er en cm langt og ca 0,5 cm bredt. Dette har jeg hatt veldig lenge (ca 2 mnd), og det vil ikke gro. Når jeg har spurt legene om hva det kan være, har de ikke svart skikkelig. Så jeg har da tenkt at det bare er et vanlig sår som vil gro etterhver. Men det gjør det ikke. Det kommer inn i mellom en skorpe på, men den forsvinner veldig rask igjen, for såret blir revet opp hele tiden. Det gjør da veldig vondt under samleie. Jeg lurer på om det er noe annet enn et vanlig sår eller om det finnes noe salve jeg kan smøre på.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/22402-s%C3%A5r-som-ikke-vil-gro-nedentil/
Del på andre sider

Fortsetter under...

heisann.

jeg hadde for en stund siden ett sår nedetil som ikke ville gro og som var innmari vondt.da jeg gikk til legen var hun ikke sikker på hva det var...så hun sendte meg til en hudlege.

han mente jeg hadde psoriasis nedentil og jeg fikk en salve jeg skulle bruke(apolar- en psoriasis-salve)

mine sår forsvant og har ikke kommet tilbake.

det er flere i familien min som har psoriasis...på albuer og sånt.men siden jeg ikke har hatt noe "utbrudd" igjen så velger jeg å tro at legene bomma litt...for jeg har aldri hørt om noen andre med psoriasis der nede...

håper du finner ut av det....

:-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...