Gå til innhold

Auuuu...kvise i øret

Anbefalte innlegg

Gjest voooondt
Skrevet

Produktiv dag idag. Det er fredag, og jeg har en kvise _i_ øret. Herregud.. Og så vondt som det er..

*pludre*

Gjest voooondt
Skrevet

jeg har en på haka. Stakkars oss ;)

Hardt liv gitt..

Jeg har visst tendenser til selvplaging, klarer ikke å la være å ta på øret. Selv om det gjør kjempevondt.

Skrevet

Kvisene i øret er de aller vondeste! *Sender over masse medlidenhet*

Gjest voooondt
Skrevet

Kvisene i øret er de aller vondeste! *Sender over masse medlidenhet*

Er det noe å gjøre med slike? Vil jeg noengang få tilfredsstillensen til å klemme den? Selv om jeg besvimer i prosessen, så er det verdt det ;)

Gjest en i samme situasjon
Skrevet

Er det noe å gjøre med slike? Vil jeg noengang få tilfredsstillensen til å klemme den? Selv om jeg besvimer i prosessen, så er det verdt det ;)

Har du noen som kan kikke på den, kan de kanskje hjelpe deg? Min mor (av alle), pleier å stikke med en nål, deretter bruke baksiden på en fyrstikk, da denne klemmer ut innholdet mest presis, raskest og minst smertefullt..

Hvis ikke du har noen som kan se på det for deg, får du bare pelle på den til du får ut det meste av gørra...

Gjest spirrevippen
Skrevet

Det som ikke kommer ut mellom pupper og lår, bryter ut som byller og sår;)

Gjest Elextra
Skrevet

jeg har en på haka. Stakkars oss ;)

Sånn på en fredag er det vel hakket verre å ha en på haka enn en vond en i øret ;)

Gjest voooondt
Skrevet

Sånn på en fredag er det vel hakket verre å ha en på haka enn en vond en i øret ;)

Hehe, kanskje det. Men øret mitt er knallrødt..

Gjest togli
Skrevet

Det er ikke synd på deg altså!!

Tenk på meg som bruker høreapparat og forestill deg hvordan det kjennes å ta på apparatet _oppå_ en gedigen verkebyllkvise. Det er AAAUUUUUUUU det!!!

;-)

Men du skal få en trøsteklem av meg allikevel :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...