Gjest voooondt Skrevet 24. mars 2006 Skrevet 24. mars 2006 Produktiv dag idag. Det er fredag, og jeg har en kvise _i_ øret. Herregud.. Og så vondt som det er.. *pludre* 0 Siter
Gjest jamrer meg Skrevet 24. mars 2006 Skrevet 24. mars 2006 jeg har en på haka. Stakkars oss 0 Siter
Gjest voooondt Skrevet 24. mars 2006 Skrevet 24. mars 2006 jeg har en på haka. Stakkars oss Hardt liv gitt.. Jeg har visst tendenser til selvplaging, klarer ikke å la være å ta på øret. Selv om det gjør kjempevondt. 0 Siter
Lillemus Skrevet 24. mars 2006 Skrevet 24. mars 2006 Kvisene i øret er de aller vondeste! *Sender over masse medlidenhet* 0 Siter
Gjest voooondt Skrevet 24. mars 2006 Skrevet 24. mars 2006 Kvisene i øret er de aller vondeste! *Sender over masse medlidenhet* Er det noe å gjøre med slike? Vil jeg noengang få tilfredsstillensen til å klemme den? Selv om jeg besvimer i prosessen, så er det verdt det 0 Siter
Gjest en i samme situasjon Skrevet 24. mars 2006 Skrevet 24. mars 2006 Er det noe å gjøre med slike? Vil jeg noengang få tilfredsstillensen til å klemme den? Selv om jeg besvimer i prosessen, så er det verdt det Har du noen som kan kikke på den, kan de kanskje hjelpe deg? Min mor (av alle), pleier å stikke med en nål, deretter bruke baksiden på en fyrstikk, da denne klemmer ut innholdet mest presis, raskest og minst smertefullt.. Hvis ikke du har noen som kan se på det for deg, får du bare pelle på den til du får ut det meste av gørra... 0 Siter
Gjest spirrevippen Skrevet 24. mars 2006 Skrevet 24. mars 2006 Det som ikke kommer ut mellom pupper og lår, bryter ut som byller og sår;) 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 24. mars 2006 Skrevet 24. mars 2006 jeg har en på haka. Stakkars oss Sånn på en fredag er det vel hakket verre å ha en på haka enn en vond en i øret 0 Siter
Gjest voooondt Skrevet 24. mars 2006 Skrevet 24. mars 2006 Sånn på en fredag er det vel hakket verre å ha en på haka enn en vond en i øret Hehe, kanskje det. Men øret mitt er knallrødt.. 0 Siter
Gjest togli Skrevet 24. mars 2006 Skrevet 24. mars 2006 Det er ikke synd på deg altså!! Tenk på meg som bruker høreapparat og forestill deg hvordan det kjennes å ta på apparatet _oppå_ en gedigen verkebyllkvise. Det er AAAUUUUUUUU det!!! ;-) Men du skal få en trøsteklem av meg allikevel :-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.