lapis lazuli Skrevet 24. mars 2006 Skrevet 24. mars 2006 Jeg har vært sykmeldt noen dager, men er frisk igjen nå. Problemet er at sykmeldingen min er datert til søndag, mens jeg har fått spørsmål om å jobbe i helga på en annen arbeidsplass enn vanlig, men hos samme arbeidsgiver. Jeg vil gjerne jobbe der, for det er ikke så ofte jeg er der lenger...Har ikke lyst til å melde avbud da jeg egentlig er frisk. Kan jeg jobbe likevel, evt hvordan skal jeg forholde meg til det? 0 Siter
Gjest be om friskmelding Skrevet 24. mars 2006 Skrevet 24. mars 2006 Ring legen og hør hvordan du kan få deg en friskmelding. Jobber du mens du er 100% sykemeldt, kan både du og arbeidsgiver få problemer, særlig hvis du skader deg etc på jobb og egentlig ikke skulle vært der. 0 Siter
Gjest jobbjobb Skrevet 24. mars 2006 Skrevet 24. mars 2006 Jeg fikk sykmelding i går fram til tirsdag. Vet at det blir krise hvis jeg ikke jobber til mandag, så jeg spurte legen min om jeg kunne jobbe mandag og tirsdag hvis jeg følte meg bedre. Han sa det bare var å jobbe, ikke noe problem, så lenge jeg følte meg frisk nok.. 0 Siter
Gjest sirikat Skrevet 24. mars 2006 Skrevet 24. mars 2006 Ring legen og hør hvordan du kan få deg en friskmelding. Jobber du mens du er 100% sykemeldt, kan både du og arbeidsgiver få problemer, særlig hvis du skader deg etc på jobb og egentlig ikke skulle vært der. Enig. 0 Siter
lapis lazuli Skrevet 24. mars 2006 Forfatter Skrevet 24. mars 2006 Ring legen og hør hvordan du kan få deg en friskmelding. Jobber du mens du er 100% sykemeldt, kan både du og arbeidsgiver få problemer, særlig hvis du skader deg etc på jobb og egentlig ikke skulle vært der. Takk for svar! Legen min har fri i dag, men hvis jeg ringer og ber om friskmelding nå, så kan jeg sikkert hente den på mandag, datert fra i dag! toppers, da ordner det seg nok! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.