Gå til innhold

Har dere problemer med dette

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ånei. jeg vil har billig, jeg. Er sykt sjeldent at jeg shopper også forsåvidt, 2-3 ganger i året er vanlig. Men regner med å svi av noen tusinger i London neste mnd :D

Gjest pekka
Skrevet

Jeg blir lykkeligere hvis jeg får kjøpt det jeg trenger til billig penge, så disse tingene er uviktig for meg rett og slett.

Skrevet

Det der er, for min del, en absolutt uaktuell problemstilling...

*sutre*

amerikafareren
Skrevet

Dette er et samfunnsproblem i dag, og det gjelder oss alle. vi lever i en tid hvor vi kan kjøpe mye, mye, mye, og det har endret seg voldsomt i min levetid.

Klær er blitt utrolig billige og mange sliter med å få plass for alt de eier av klær og diverse og trenger da større bolig. Boligene blir større og større og sengen som jeg sover i alene er større enn mine besteforeldre sov i med noen av barna.

Vi har valg i det uendelige og kan reise hvor vi vil og nesten når vi vil. Vi har sluttet å legge merke til en liten grå stein utenfor huset vårt, men snakker med enthusiasme om eksotiske strender som er forskjellige fra et eller annet vi måler det opptil.

tv-programmer som idol er populære hvor et eller annet er målt mot noe annet.

Jeg skulle kanskje ønske at jeg kunne sagt at dette ikke var et problem for meg, men da ville jeg sagt at jeg ikke deltok i samfunnet slik det er og det gjør jeg.

Vi har aldri vært så opptatt av å være best, vakrest, slankest, rikest, mest intelligent osv.osv., og ja denne utviklingen skremmer meg innimellom.

Skrevet

Jeg lider ikke av det, men kjenner de som gjør det.

Gjest driter i status
Skrevet

Nei, overhodet ikke! Jeg tjente rundt 100.000 i fjor, og skal være glad om jeg tjener like mye i år (sannsynligvis ikke). Det er så vidt jeg har til salt i maten, så noe luksusforbruk er det ikke snakk om her i gården!

Jeg tror rett og slett at vi har det for godt her i vår del av verden. Man blir definitivt ikke lykkeligere av å ha mange materielle ting.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...