Gå til innhold

Kan du si å gjøre alt foran din kjære?

Anbefalte innlegg

"Tør du feks sifra at han/hun har dårlig ånde eller lukter vondt eller ser rar ut klær/hår. Takler du å høre det fra din kjære?"

Ja, jeg sier fra, og har jeg dårlig ånde vil jeg gjerne høre det så jeg kan gjøre noe med det.

"Tør du synge, gå på do, hva som helst foran han/henne eller er det noe du ikke tør eller vil gjøre så den andre ser?"

Vi går ikke på do med mindre den ene er i dusjen og den andre må. Synge, ja, men sjelden.

"Er det meninger du har du ikke tør uttrykke osv?"

Ikke noe jeg kan komme i tanke om nå. Vi er enige om det meste.

"Eller er du fullstendig avslappet og deg selv sammen med ham/henne? Hvor lenge har dere vært sammen?"

3 år.

Fortsetter under...

Gjest Mom33

hehe :-) Jeg må le og synes bikkja er søt når han raper. Han er også veldig morsom når han promper så høyt at han blir skremt og piler unna.

Men når samboern prøver det samme, da er det ikke like sjarmerende.

Sjarmerende? Nei. Naturlig? Ja.

Vi har bare et bad. Det er slettes ikke skjeldent at jeg må bæsje mens kjæresten tørker håret.

Må jeg, så må jeg.

Greier du ikke å holde deg, altså? Kanskje du bør få undersøkt tarmen din? Eller er det ikke vanlig at man greier å holde seg noen minutter??? Det går jo an å be ham om å skynde seg. Haster det så haster det.

Jeg synes det er respektløst og fullstendig på trynet å gå på do og lignende ekle ting foran kjæresten sin eller andre mennesker. Det har ingenting med å være sjenert å gjøre. Enkelte ting bør gjøres i enerom. Det er meg komplett ubegripelig at noen _vil_ gjøre sånt med andre i samme rom. Gudbedre, hvor er verden på vei!?! *himler teatralsk*

Enig med du. Skrekk. INGEN får gå i nærheten av et do der jeg sitter, og døren er LÅST!

UndrendePåDetMeste

Ser innlegget begynner å bli langt så svarer her. Jeg kan gjøre og si det meste om jeg blir nødt. Men enkelte ganger har jeg rett og slett ingen lyst til å ha ham i nærheten når jeg må på do f.eks. Er vanligvis ganske usjenert, men en gang iblant hiver jeg ham helt inn istua, uansett hvor han er i huset, hehe.

Selv om jeg takler en rap og en fis, så syns jeg det er usexy, og liker ikke å se usexy ting fra kjæresten og sier ifra om at jeg ikke liker det. Noe annet fra en kamerat som jeg ikke ser på med seksuelle øyne.

Gjest sol etter regn

Greier du ikke å holde deg, altså? Kanskje du bør få undersøkt tarmen din? Eller er det ikke vanlig at man greier å holde seg noen minutter??? Det går jo an å be ham om å skynde seg. Haster det så haster det.

Jeg ville heller bedt den som tørker håret om å gå et annet sted.... Litt enklere å ta med seg håndkleet/føneren enn toalettet.. ;)

Annonse

Jeg og min kjære KAN for så vidt gjøre alt foran den andre, men vi prøver å begrense det. Når man har vært sammen lenge er det viktig å prøve å holde litt på illusjonene man hadde da man var nyforelsket, tror jeg.

Får ikke dilla om han kommer inn når jeg tisser, eller omvendt, men generelt går vi på do med døra lukket ja. Samme med kroppslyder, og hvordan man tar seg ut og oppfører seg, jeg synes man skal prøve å tenke litt på hvordan man var i begynnelsen, at man ville vise seg fra sin beste side. At man er blitt ordentlig glad i noen er vel ingen grunn til å slutte med det? :)

Å være avslappet er én ting, å prøve å vise seg fra sin beste side for å bevare spenningen i parforholdet er noe annet. Og det kan fint kombineres :)

Jeg og min kjære KAN for så vidt gjøre alt foran den andre, men vi prøver å begrense det. Når man har vært sammen lenge er det viktig å prøve å holde litt på illusjonene man hadde da man var nyforelsket, tror jeg.

Får ikke dilla om han kommer inn når jeg tisser, eller omvendt, men generelt går vi på do med døra lukket ja. Samme med kroppslyder, og hvordan man tar seg ut og oppfører seg, jeg synes man skal prøve å tenke litt på hvordan man var i begynnelsen, at man ville vise seg fra sin beste side. At man er blitt ordentlig glad i noen er vel ingen grunn til å slutte med det? :)

Å være avslappet er én ting, å prøve å vise seg fra sin beste side for å bevare spenningen i parforholdet er noe annet. Og det kan fint kombineres :)

Og ja, forresten, meninger kan fint uttrykkes, selv om de ikke er samstemte. Vært sammen i fire år.

Gjest Hanneline

Tja, kan sikkert det. Men ser ingen poeng i det.

Jeg er ikke interessert i å være på badet når han er do eller omvendt. Trenger da ikke å være vitne til alle ting i et samliv.

Men må man på do mens den andre dusjer, så gjør man jo det.

Åpenlys fising/raping prøver vi å holde på et minimum, men ingen av oss rømmer rommmet om det skjer.

Og si ifra om noe lukter osv gjør vi hverandre oppmerksom på.

Tør du feks sifra at han/hun har dårlig ånde eller lukter vondt eller ser rar ut klær/hår.

Ja, det tør jeg å si. Og jeg vet han vil sette pris å få vite det også.

Takler du å høre det fra din kjære? Absolutt.

Tør du synge, gå på do, hva som helst foran han/henne?

Ja, det går helt bra. Men jeg foretrekker å være alene når jeg bæsjer. Men jeg får det til om han skulle være tilstede også.

eller er det noe du ikke tør eller vil gjøre så den andre ser?

Jeg foretrekker å skifte tampong etc. uten han tilstedet, men kan gjøre det om han er der.

Er det meninger du har du ikke tør uttrykke osv?

Nei. Vi tør å være uenige.

Eller er du fullstendig avslappet og deg selv sammen med ham/henne? Hvor lenge har dere vært sammen?

Ja, jeg vil si jeg er mitt avslappede selv sammen med mannen min.

Vi har vært sammen i 11,5 år, gift i 6,5.

Jeg synes det er respektløst og fullstendig på trynet å gå på do og lignende ekle ting foran kjæresten sin eller andre mennesker. Det har ingenting med å være sjenert å gjøre. Enkelte ting bør gjøres i enerom. Det er meg komplett ubegripelig at noen _vil_ gjøre sånt med andre i samme rom. Gudbedre, hvor er verden på vei!?! *himler teatralsk*

Jeg er helt enig med deg i at enkelte ting bør gjøres i enerom, og kanskje er det også sunt for å bevare tenningen på hverandre at man lar enkelte ting forbli privat.

Annonse

Har vært samme 10 år. Og selvsakt sier jeg fra om han har dårlig ånde eller lukter dårlig. Dette er jo godt ment, og han tar det også slik. (Da har han jo mulighet til å gjøre noe med det.)

Tror faktisk jeg sier og gjør det meste foran han. Enkelte småting er kanskje forbeholdt svært gode venner, men dette er ting han antagelig ikke har noen "glede av" alievel.

Og han sier fra til meg også - heldigvis. Jeg gir alltid masse ros for at han gjør det. Både når det gjelder hår, klær, sminke, kroppslukt osv.

"Tør du feks sifra at han/hun har dårlig ånde eller lukter vondt eller ser rar ut klær/hår. Takler du å høre det fra din kjære?"

Ja

"Tør du synge, gå på do, hva som helst foran han/henne eller er det noe du ikke tør eller vil gjøre så den andre ser?"

Jeg synger gjerne, men går ikke på do foran ham.

"Er det meninger du har du ikke tør uttrykke?"

Nei.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...