Gå til innhold

Ellos...

Gjest Butikkskrekk

Anbefalte innlegg

Gjest Butikkskrekk
Skrevet

Mann, hater å gå i klesbutikker, og trenger en bunke poloskjorter og t-skjorter til våren. Ellos har noen greie til 80.- pr. stk... men...litt flaut for en mann å hente Ellos-pakke på Posten...er de eskene diskrete eller overstrødd med Ellos-logoer?

Andre nettbutikker som kan anbefales?

Gjest Megler Smekk
Skrevet

Ellos-logoen er svært synlig;)

Skrevet

Veldig synlig. Du kan jo få noen til å hente den for deg? Eller få den levert på døren?

Skrevet

Store logoer, ja. Ta med en bærepose til pakken. Eller vær en mann og drit i om noen ser pakken.

Gjest sirikat
Skrevet

Den er synlig, men ærlig talt..hvem i alle dager legger merke til at en mann går med en ellos-pakke. Du kunne jo hentet den til kona, moren din, bestemoren din, faren din, eller deg selv.. Ingen bryr seg om slikt.

Gjest bestill du
Skrevet

Ikke vær flau over det!!!!!! Bestill i vei, du.

Gjest Hokus pokus filiokus
Skrevet

De på posten vet jo ikke om pakken er til deg eller kona eller datra eller mora di, og de bryr seg nok ikke. Ta med en stor pose du kan bære den i hjem.

Skrevet

Mannen min henter titt og ofte ellos pakken min.

Og han har aldri klaget på det.

Skrevet

Det er vel sånn her i verden at de fleste har nok med seg selv, og bryr seg fint lite om hva andre driver med..

Foreslår at du putter pakken i en pose, eller rett og slett pakker posen rundt hodet. Så er det ingen som ser hvem du er.. ;)

Mrs. Wallace
Skrevet

Tror du virkelig folk gidder å bry seg med om du handler på Ellos?

Kjør på.

Gjest liker ikke ellos
Skrevet

HM.com. Mye sprekere og kulere klær der enn på Ellos.

Hos oss er Ellos liksom betegnelsen på klær som er litt stusselige. Litt ellos liksom.

Men tror ingen ville brydd seg det spøtt om de så deg med en ellos pakke for det altså.

Gjest pekka
Skrevet

folk tenker sikkert -jøss så snill som henter pakken for sin kjære! hehe, gå igang med bestillingen du!

Gjest Butikkskrekk
Skrevet

HM.com. Mye sprekere og kulere klær der enn på Ellos.

Hos oss er Ellos liksom betegnelsen på klær som er litt stusselige. Litt ellos liksom.

Men tror ingen ville brydd seg det spøtt om de så deg med en ellos pakke for det altså.

Sprekt og kult er ikke så viktig men det ser ut som de har akkurat deg jeg trenger på HM.com.

Takk for tips

Gjest Blondetopp
Skrevet

Ellos *grøss* Dårlig kvalitet på det meste. Klærne er enten tynne i kvaliteten, vrir deg og blir skjeve i første vask, eller mister fargen fort.

Kjøp Dovre t-skjorter på Cubus til 139,- Kvalitet som VARER sesongen ut (+ neste sesong).

Piquet kjøper du for han på sportsbutikk.

Gjest Torkel2
Skrevet

Ellos pakkene har reklame all over som tidligere nevnt ja. Ellers er min erfaring med Ellos-klær heller dårlig. Kjøpte bukser derifra for noen år siden. Elendig passform og dårlig stoff. Kanskje det er som med Biltema. Kjøper du det dyreste de har så får du bra kvalitet, men styr unna det billigste.

bugge -jenta
Skrevet

Dette er ikke et svar til deg, men jeg fikk slike feslige assosiasjoner. I lang tid fikk jeg tilsendt alskens reklame og slikt fra Ellos, fordi jeg har bestilt en pakke hos dem.

Det ble bare fesligere og fesligere, for det ble så personlig til slutt at jeg stadig fikk hilsninger fra Borgerud på lageret som tilfeldigvis hadde mange gode tilbud til meg. Sitat" Hilser deg fra Borgerud på lageret..." Navnet mit ble også gjentatt opp til flere ganger, og kun fornavn da. En reklamekampanje til latter og ikke stort mer.

:o) Håper for Ellos skyld at vedkommende bak kampanjen har fått sparken eller melding om ny kurs.

Ellers synes jeg du skal bestille fra Ellos eller andre så mye du bare vil. Ingen reagerer på det. De selger jo barneklær(til en mulig gave) og alt mulig annet.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...