Gå til innhold

Umoralsk sex

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det kommer jeg aldri til å fortelle min utkårede:)

Kanhende hun får vite det likevel. F.eks. den dagen du møter venninna hennes og hun forteller din utkårede at de var i seng sammen for mange år siden. Slikt lar seg sjelden skjule. :-)

Gjest albertt
Skrevet

Kanhende hun får vite det likevel. F.eks. den dagen du møter venninna hennes og hun forteller din utkårede at de var i seng sammen for mange år siden. Slikt lar seg sjelden skjule. :-)

Hvis jeg gifter meg, må det bli med en oppegående og tolerant dame som ikke hefter seg med min fortid.

Det er nå jeg vil ha det gøy, når jeg er gift er det slutt med helgekos på byen selvsagt.

Skrevet

Hvis jeg gifter meg, må det bli med en oppegående og tolerant dame som ikke hefter seg med min fortid.

Det er nå jeg vil ha det gøy, når jeg er gift er det slutt med helgekos på byen selvsagt.

Du sa du aldri ville fortelle henne om det...

Gjest albertt
Skrevet

Du sa du aldri ville fortelle henne om det...

Nettopp. Min foklaring ang. toleranse var i tilfelle din vennindeteori skulle slå til:)

Skrevet

Nettopp. Min foklaring ang. toleranse var i tilfelle din vennindeteori skulle slå til:)

Bare du ikke forteller at du kun har hatt sex med to andre så... :-)

Gjest albertt
Skrevet

Bare du ikke forteller at du kun har hatt sex med to andre så... :-)

Oftest sier jeg at jeg er jomfru, da får de hastverk;)

Jenter er rare.

Skrevet

Oftest sier jeg at jeg er jomfru, da får de hastverk;)

Jenter er rare.

haha :-)

Gjest PandaMiranda
Skrevet

Klart jeg flørter. Har inntrykk av at damene vil det samme som meg.

Take care. Og hvis det blir en avhengighet, så finnes det altså behandling for sånt...

Den dagen du finner en å dele livet med, håper jeg du klarer å holde deg til henne!

Ha en fin helg. (når jeg skriver dette, er du kanskje allerede under dyna med helgas første lekekamerat..?)

Skrevet

Så mange du vil, så lenge du ikke fortelle det til noen ;-)

Skrevet

til du går tom;-) hehe

er dette et forsøk på og være mr. superelsker??

uansett, gjør det så mange ganger du vil/kan/ønsker, det er du som våkner om morgenen:-) men for all del så lenge ikke du sårer noen kan du vel ha så mange du vil...

Skrevet

nja...grensa går på 1...to i helga tilsvarer altså 104 i året(52 uker x 2)..man bør holde seg under..personlig synes jeg at 1 i måneden er mye, noe som tilsvarer 12 i året.

Gjest albertt
Skrevet

nja...grensa går på 1...to i helga tilsvarer altså 104 i året(52 uker x 2)..man bør holde seg under..personlig synes jeg at 1 i måneden er mye, noe som tilsvarer 12 i året.

hehe, jeg er ikke ute alle helgene i året.

Og det er jo ikke alle gangene at jeg får snøret i bånn.

Mens noen ganger er det hardkjør:-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...