Gå til innhold

sjekker dere tv-programmet før dere ringer folk om kvelden?

Anbefalte innlegg

Gjest blue cucumber
Skrevet

Hender at jeg tenker over hva som går på tv når jeg skal ha en lengre samtale med folk på kveldstid. Vil helst ikke ringe under nyhetene. En veninne er hekta på Hotel Cæsar, så jeg ringer ikke mellom, halv 8 og 8.

Tenker dere sånn også når dere ringer folk om kvelden?. Eller ringer dere uansett hva dere tror motparten ser på av tv-programmer?.

Skrevet

Jeg ringer ikke hvis jeg vet det er noen som skal se noe spesielt. Kjenner noen Cæsar-tilhengere. Men noen ser jo på TV hele kvelden da, og så kan jeg godt finne på å ringe allikevel.

Gjest M.Angelica
Skrevet

Bestemora mi gjør nok det. Hun ringer alltid midt i et program som vi ser på! ;p

Gjest pekka
Skrevet

Det er stort sett bare venner jeg ringer til på kvelden. Det første jeg spør om er om jeg forstyrrer. Jeg sier i fra hvis noen ringer til meg når jeg ser noe på tv, men lite på tv er viktig for meg....

Skrevet

Når jeg skal ringe mine foreldre unngår jeg å ringe under nyhetssendinger.

Gjest Elextra
Skrevet

Nei, det tenker jeg ikke på. Tenker mer på om det er midt i ungenes leggetid.

Skrevet

Nei det gjør jeg aldri, de fleste jeg kjenner følger med på LOST, Prison Break og "Fruene" så vi pleier ikke ringe hverandre da, men ellers bryr jeg meg ikke, ser de på noe får de heller ringe meg opp igjen når det er ferdig.

Man kan jo ikke sitte med Se & Hør og krysse av hvem man kan ringe til når..?

Gjest kirsebær
Skrevet

Jeg kan ikke la være å tenke på det dessverre. En hører jo at folk er helt avhengig av den og den serien,og ikke kan planlegge noe den kvelden i uken.

Men jeg prøver å drite i det, og bare ringe. Så får heller den andre tilby seg å ringe opp igjen når TV-programemt er over.

Skrevet

Min mann ringer alltid sin meget pratesjuke mor midt i Hotel Cæsar... med hensikt.

Han har moro av sånt :)

thuva1365380402
Skrevet

Det eneste jeg tenker på er å ikke ringe andre mellom 19.30 og 20.00. Mange ser jo på Hotel Cæsar.

Men hvis noen ringer meg er det ikke noe problem. Jeg tar det stort sett alltid opp, og har DVD-opptaker. Så hvis noen ringer meg og jeg sitter å ser på TV så er det jo bare å sette det til opptak, så kan man se på programmet etterpå. Ikke noe problem.

Skrevet

Hvis jeg vet at noen følger med på visse serier, prøver jeg å unngå å ringe da. Men det er ikke noe jeg tenker så veldig ofte på da.

Gjest girasol
Skrevet

Jeg ringer ikke mamma mellom kl.21 og 21.45, for da ser ho på Heartbeat...

Gjest girasol
Skrevet

Jeg ringer ikke mamma mellom kl.21 og 21.45, for da ser ho på Heartbeat...

Dette gjelder bare fredagskveldene! Og ellers ringer jeg heller ikke foreldra mine mellom 19-19.30 pga.Dagsrevyen.

Gjest lydløs 1930-2000
Skrevet

Jeg ringer ikke hvis jeg vet det er noen som skal se noe spesielt. Kjenner noen Cæsar-tilhengere. Men noen ser jo på TV hele kvelden da, og så kan jeg godt finne på å ringe allikevel.

Nei, gjør ikke det, men setter pris på om folk sier i fra hvis jeg forstyrrer. Blir ikke fornærmet i det hele tatt, da jeg blir fryktelig irritert når noen ringer meg i Cæsar :)

Gjest ikke tv-slave
Skrevet

Ja, hvis det er venninna mi jeg må ringe om kvelden. Da skal det helst bare være nødstilfelle, for hun er tv-slave deluxe. Passer på å ringe i reklamepausen da. Skal jeg ringe andre tar jeg ingen hensyn. De får heller la være å ta telefonen hvis det ikke passer dem.

Skrevet

Ringer stort sett ikke voksne folk når det er dagsrevyen, men ellers tenker jeg sjelden over det.

Skrevet

Ringer stort sett ikke voksne folk når det er dagsrevyen, men ellers tenker jeg sjelden over det.

Tviler på at du ringer midt i Idol eller Frustrerte Fruer ;-)

Skrevet

Tviler på at du ringer midt i Idol eller Frustrerte Fruer ;-)

Men det er jo fordi JEG ser på, ikke fordi jeg er redd andre ser på. ;)

Mary Poppins
Skrevet

Ja det tenker jeg på. Og hvis noen ringer meg midt i et program/serie jeg følger med på sier jeg at jeg ringer opp igjen (ihvertfal hvis det er noen jeg vet at jeg kommer til å ha en lang tlf samtale med).

mumitrollet
Skrevet

Ringer ikke mora mi når Hotell Cæsar går...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...