Gå til innhold

Er det mulig å blokker en person fra å ringe deg?

Anbefalte innlegg

Gjest - helt grønn..
Skrevet

Er det mulig at et spesielt nummer får avslått signal, og at andre kommer igjennom?

Er så lei av en fyr som ringer og ringer, til alle døgnets tider, så nå har jeg telefonen på lydløs, men d er ikke holdbart i lengeden...

ShitDiddelyDo
Skrevet

Hvorfor er det "ikke holdbart i lengden" å ha telefonen på lydløs?

Begynner din telefon å ringe etter en viss tid når du har den på lydløs?

Gjest helt grønn...
Skrevet

Hvorfor er det "ikke holdbart i lengden" å ha telefonen på lydløs?

Begynner din telefon å ringe etter en viss tid når du har den på lydløs?

Nei, men jeg får aldri med meg anrop og meldinger når jeg skal, har fått inn en del klager på det... Og plutselig ringer det en veldig viktig telefon, f.eks når jeg har lagt meg, å da hører jeg jo ikke!

Gjest Thekla84
Skrevet

Jeg har Sony Ericsson k700i, og på den kan man blokkere nummer slik at de man vil utestenge alltid får et opptatt-signal. Så jah, det er fullt mulig, men det kommer an på telefonen. Hvilken telefon har du? Det gjallt mobiltelefon sant?

Gjest mallet
Skrevet

Noen telefoner lar deg bestemme ringelyd per person (eller per gruppe), kanskje det går an å stille inn lydløs bare for hans nummer?

Men egentlig tror jeg at jeg ville anmeldt ham til politiet for trakassering...

ShitDiddelyDo
Skrevet

Nei, men jeg får aldri med meg anrop og meldinger når jeg skal, har fått inn en del klager på det... Og plutselig ringer det en veldig viktig telefon, f.eks når jeg har lagt meg, å da hører jeg jo ikke!

Trikset er å ha på vibreringa. Da hører du telefonen vibrere, men du velger selv om du vil ta telefonen eller ikke.

Gjest kan bare nokia jeg
Skrevet

Kan bare svare for Nokia.

Legg den/de du vil blokkere i en egen ringegruppe.

Velg en profil som du instiller til å svare på alle anrop unntatt den ringegruppen du ikke vil ha.

Gjest helt grønn...
Skrevet

Jeg har Sony Ericsson k700i, og på den kan man blokkere nummer slik at de man vil utestenge alltid får et opptatt-signal. Så jah, det er fullt mulig, men det kommer an på telefonen. Hvilken telefon har du? Det gjallt mobiltelefon sant?

Har en Sony Ericson t630, men bruksanvisninga har jeg ikke lenger...

Gjest Thekla84
Skrevet

Har en Sony Ericson t630, men bruksanvisninga har jeg ikke lenger...

Bare rot deg gjennom hele menyen på telefonen, evt gå innom en elektrobutikk og spør om de kan hjelpe deg.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...