Gå til innhold

Kattelukt

Anbefalte innlegg

Gjest Ikke hygenisk
Skrevet

I går så klarte katten å tisse nedenfor hvor sofaen på teppet. Dette er første gang hun noen sinne har gjordt noe slikt!!

Fikk vasket teppet, og det lukter og ser bra ut nå, men det stinker kattepiss over alt!! Jeg har vasket soffen, oss selv, katten, over alt! Likevel kommer det dufter mot meg!! Hva gjør jeg!?

Skrevet

Kattepisslukta oskyderer og forsvinner etter noen dager hvis det ikke har trukket seg inn i noe porøst.

For å "nøytralisere" kan du bruke salt, klor, Febrize spray eller eddik. De reagerer og bryter ned de fleste lukter, men klor og eddik setter flekker, bleker og lukter en stund. Salt kan sette spor på stoffer.

X-it er bare saltvann.

Gjest girasol
Skrevet

Er det en ukastrert hankatt? De avgir nemlig svært sterke dufter nå om våren, og småskvetter gjerne litt overalt... ;-)

Annbefaler isåfal å kastrere katten!

Hilsen

Skrevet

Er det en ukastrert hankatt? De avgir nemlig svært sterke dufter nå om våren, og småskvetter gjerne litt overalt... ;-)

Hilsen

Staaaakaaaaarssss!

Jaja. Balleløs i en hard verden.

Skrevet

Hilsen

Katten ble omtalt som "hun". :-)

Gjest girasol
Skrevet

Katten ble omtalt som "hun". :-)

Uups, så ikke det... =)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...