Gå til innhold

Hvor stort hus/leilighet har dere?

Anbefalte innlegg

Gjest anonymus nu
Skrevet

Ca 150 m2 BOA, en del mer brutto, over tre etasjer.

Godt med plass, gammelt og sjarmerende, men ikke optimal planøsning.

• Svar 54
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Sofline

10

• sheba

5

• cecily

5

• Dorthe

3

Mest aktive i denne tråden

Gjest javjav
Skrevet

400 kvm

Bor to, skulle vært en for at det så skulle bli to.

Skrevet

Klart vi følger med på slike ting :o)

Så lenge det bare er de hyggelige tingene, så.

c",)

Skrevet

Så lenge det bare er de hyggelige tingene, så.

c",)

Selvfølgelig husker jeg bare de hyggelige tingene.

Akkurat nå er jeg faktisk litt sjokka over at Åsemors baby er blitt så stor :o)

Skrevet

Leiligheten min er ca 130 kvadrat + en bod utenom, alt på et plan, og her bor jeg, mine to gutter, en katt.... og en kjæreste stikker innom rett som det er.

Syns det er akkurat passe plass, men hadde meg og kjæresten min bodd sammen permanent måtte vi nok hatt mer plass.

Før bodde jeg i et hus på 300 kvadrat og det syns jeg var altfor stort, altfor mye å vaske på.....

Mrs. Wallace
Skrevet

Vi bor på drøyt 140 kvm, og er to voksne og et barn - foreløpig.

Skrevet

Bor i hus på ca 300 kvm med stor hage på 2 mål pluss litt skog på ca 3 mål....

vi er meg, to tenåringer og en femåring:-)+ en diger hund, noen høns, to geiter og to sauer:-)

samboer kommer om en stund;-)

Skrevet

Bor i hus på ca 300 kvm med stor hage på 2 mål pluss litt skog på ca 3 mål....

vi er meg, to tenåringer og en femåring:-)+ en diger hund, noen høns, to geiter og to sauer:-)

samboer kommer om en stund;-)

Åh.. jeg er litt misunnelig. Jeg ønsker meg også stor hage og stort hus.

Skrevet

Åh.. jeg er litt misunnelig. Jeg ønsker meg også stor hage og stort hus.

har alltid ønsket meg plass nok til noen dyr samt at jeg dyrker urter, grønnsaker og elsker geiter:-) hehehe så både sauer og geiter er fostret opp på flaske av barn og meg:-)

mye jobb er det, men vel verdt det når sommeren kommer og hagen blomstrer og ungene plasker i bassenget:-)

vi koser oss masse, ville ikke byttet med en luksusleilighet i byen uansett jeg:-)

Skrevet

har alltid ønsket meg plass nok til noen dyr samt at jeg dyrker urter, grønnsaker og elsker geiter:-) hehehe så både sauer og geiter er fostret opp på flaske av barn og meg:-)

mye jobb er det, men vel verdt det når sommeren kommer og hagen blomstrer og ungene plasker i bassenget:-)

vi koser oss masse, ville ikke byttet med en luksusleilighet i byen uansett jeg:-)

Jeg ønsker meg også sauer og geiter, synes det er noen herlige dyr. Forhåpentligvis kommer alt sammen en gang ute i fremtiden. Jeg bor i leilighet nå og liker det ikke. Jeg savner å åpne døra og gå rett ut. I stedet er det som møter meg søppelposen til naboen fordi han ikke gidder gå ut med den. :-)

Skrevet

Jeg ønsker meg også sauer og geiter, synes det er noen herlige dyr. Forhåpentligvis kommer alt sammen en gang ute i fremtiden. Jeg bor i leilighet nå og liker det ikke. Jeg savner å åpne døra og gå rett ut. I stedet er det som møter meg søppelposen til naboen fordi han ikke gidder gå ut med den. :-)

Du kommer nok der en dag:-) hvor bor du da? jeg bor 1 mil nord for kristiansand og her finnes ingen eiendommer under 1 mål, vel det er den gamle bebyggelsen, vi har byggefelt her som andre plasser med mindre plass:-)

Skrevet

Du kommer nok der en dag:-) hvor bor du da? jeg bor 1 mil nord for kristiansand og her finnes ingen eiendommer under 1 mål, vel det er den gamle bebyggelsen, vi har byggefelt her som andre plasser med mindre plass:-)

Jeg bor i Danmark, for jeg har funnet meg en danske. Men jeg har planer om å lokke ham til Norge før vi slår oss ned. Det blir nok på Østlandsområdet vi slår oss ned, kanskje også Sørlandet (eller Vestlandet) hvis vi får jobb der. Et halvt mål med BlockWathne-hus i et byggefelt er ikke særlig aktuelt for meg. :-)

Skrevet

Jeg bor i Danmark, for jeg har funnet meg en danske. Men jeg har planer om å lokke ham til Norge før vi slår oss ned. Det blir nok på Østlandsområdet vi slår oss ned, kanskje også Sørlandet (eller Vestlandet) hvis vi får jobb der. Et halvt mål med BlockWathne-hus i et byggefelt er ikke særlig aktuelt for meg. :-)

Dere finner det nok skal du se:-) og som du sikkert vet så finnes det eiendommer i norge som du ønsker deg om man ikke har det for travelt:-)

smart og finne en danske forresten, jeg fant en amerikaner! hehe

Skrevet

Dere finner det nok skal du se:-) og som du sikkert vet så finnes det eiendommer i norge som du ønsker deg om man ikke har det for travelt:-)

smart og finne en danske forresten, jeg fant en amerikaner! hehe

Heia utenlandske menn! :-)

Det er jo ikke noe som haster. Når man leter konstant er det sjelden man finner det man vil ha, det er min erfaring, både når det gjelder hus og andre ting. Det dukker opp når det dukker opp :-) Moren min gikk på visninger i ny og ne i årevis før hun fant drømmehuset.

Skrevet

Heia utenlandske menn! :-)

Det er jo ikke noe som haster. Når man leter konstant er det sjelden man finner det man vil ha, det er min erfaring, både når det gjelder hus og andre ting. Det dukker opp når det dukker opp :-) Moren min gikk på visninger i ny og ne i årevis før hun fant drømmehuset.

ja, det detter i huet på deg når du minst venter det...

uansett, lykke til:-) dere vil finne det en dag i danmark eller norge.-) Danmark er jo flott også da, men nå sier jeg god natt.. Håper du snart finner "lykketreffet" :-)

Skrevet

ja, det detter i huet på deg når du minst venter det...

uansett, lykke til:-) dere vil finne det en dag i danmark eller norge.-) Danmark er jo flott også da, men nå sier jeg god natt.. Håper du snart finner "lykketreffet" :-)

Takk skal du ha! Ja, det er fint i Danmark, selv om det blåser litt for mye til min smak her jeg bor (noen hundre meter fra havet). Sov godt!

Mary Poppins
Skrevet

Ca. 250 kv.m boflate, pluss balkong på 45 kv.m. som delvis er tak over. Er 5, men den femte har ikke bodd hjemme på noen år, på grunn av utdannelse, han har kjøpet seg leilighet nå. Så fra nå er vi 4 stk.

Har også garasje på 70 kv.m. som kan varmes opp. Det er noe for far:-)

Er Bond jr. noe for meg kanskje? I og med at du er opptatt :)

Skrevet

Jeg bor alene på 17 kvm. Litt mindre enn alle andre i denne tråden :P

på disse 17 kvadratmeterne finnes et baderom, og kjøkken/stue/soverom i ett. En bod også, kanskje den ikke er inkludert i de 17? Vet ikke. Er egentlig ganske fornøyd med leiligheten min.

Gjest Ramina
Skrevet

Er det rundt en 250 kvm da? Er i allefall et hus i tre etasjer - blir liksom det når kjeller er over bakken...

Ungene på 9 og 12 regjerer nede med hvert sitt store sovrom (største har kjellerstua) og bad med dusj.

I tillegg er det mindre gang, større gang og rom med vv.bereder og frys.

Etasjen over rommer stor L.stue med to soffagrupper og en spisestue, stort kjøkken, stort vaskerom med utgang. "gå inn kjøleskap" gang og toalett.

Øverste etasjen er liksom voksenetasjen med vårt sovrom og et kontor, samt bad med dusj/kar.

Alt dette ligger på noen mål opparbeidet tomt men siden det tilhører gården så er det både skog og jorder til.(og hovedgården noen hundre meter bort med verdens hærligste svigemor i :D )

Koselig og tygt på bondelandet :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...