Gjest Wannabe Krølla Skrevet 24. mars 2006 Skrevet 24. mars 2006 Hvordan får jeg det? Jeg har litt fall i håret, men ikke noe av det utstyret som skal til for å lage krøller, så jeg må ha en detaljert instruksjon på hva jeg trenger og hvordan jeg gjør det :-) Hvis noen har lyst å hjelpe meg med dette da... :-) 0 Siter
petrine22 Skrevet 30. januar 2007 Skrevet 30. januar 2007 Hvorfor prøver du ikke heller å finne en skjønnhets side eller kjøper deg ett hårblad/moteblad? Syns du er i feil tråd... 0 Siter
estima Skrevet 30. januar 2007 Skrevet 30. januar 2007 Hvorfor prøver du ikke heller å finne en skjønnhets side eller kjøper deg ett hårblad/moteblad? Syns du er i feil tråd... med rent nyvasket hår kan du bruke krølltang. varm den skikkelig opp. spray håret lett og sett i gang, fra nederst og oppover. 0 Siter
Gjest wannabe krølla Skrevet 1. februar 2007 Skrevet 1. februar 2007 Hvorfor prøver du ikke heller å finne en skjønnhets side eller kjøper deg ett hårblad/moteblad? Syns du er i feil tråd... Hæ? Hvis du ikke har noe positivt svar, kan du ikke bare la være å svare? Dette innlegget la jeg inn for snart et år siden. Og jeg har lest innlegg av andre som skriver at det bare er å spørre om alt mulig for de vil gjerne svare. Og... Ja, jeg skjønner ikke helt vitsen med å svare nå når du ikke har noe svar en gang, bare at du syns jeg har lagt innlegg på veil tråd. I mars i fjor. Innlegget ditt var kanskje ikke sånn ment? Når jeg tenker meg om? For du foreslår jo blad. Men poenget er hvertfall at hadde jeg ønsket det hadde jeg kjøpt blad. Har forresten kikket i blad, men syns ikke de kan hjelpe meg. Forklaringer der blir for avanserte for meg som ikke har noen kunnskaper i bunn... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.