Gå til innhold

Store krøller a la Elvira Nicolaisen?

Anbefalte innlegg

Gjest Wannabe Krølla
Skrevet

Hvordan får jeg det? Jeg har litt fall i håret, men ikke noe av det utstyret som skal til for å lage krøller, så jeg må ha en detaljert instruksjon på hva jeg trenger og hvordan jeg gjør det :-) Hvis noen har lyst å hjelpe meg med dette da... :-)

• 10 måneder senere...
Skrevet

Hvorfor prøver du ikke heller å finne en skjønnhets side eller kjøper deg ett hårblad/moteblad? Syns du er i feil tråd...

Skrevet

Hvorfor prøver du ikke heller å finne en skjønnhets side eller kjøper deg ett hårblad/moteblad? Syns du er i feil tråd...

med rent nyvasket hår kan du bruke krølltang. varm den skikkelig opp. spray håret lett og sett i gang, fra nederst og oppover.

Gjest wannabe krølla
Skrevet

Hæ? Hvis du ikke har noe positivt svar, kan du ikke bare la være å svare? Dette innlegget la jeg inn for snart et år siden. Og jeg har lest innlegg av andre som skriver at det bare er å spørre om alt mulig for de vil gjerne svare. Og... Ja, jeg skjønner ikke helt vitsen med å svare nå når du ikke har noe svar en gang, bare at du syns jeg har lagt innlegg på veil tråd. I mars i fjor.

Innlegget ditt var kanskje ikke sånn ment? Når jeg tenker meg om? For du foreslår jo blad. Men poenget er hvertfall at hadde jeg ønsket det hadde jeg kjøpt blad. Har forresten kikket i blad, men syns ikke de kan hjelpe meg. Forklaringer der blir for avanserte for meg som ikke har noen kunnskaper i bunn...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...