siriil Skrevet 24. mars 2006 Skrevet 24. mars 2006 Etter å ha sett idol ikveld husker jeg hvorfor Ørjan var min favoritt :-) den gutten har en stemme av en annen verden, det er bare det at vi ikke har hørt den på noen fredager..Jonas er også kjempeflink men jeg skjønner ikke helt dem som syns Vivian er så spesiell?? 0 Siter
Moraki Skrevet 24. mars 2006 Skrevet 24. mars 2006 Jeg synes det var rart at så mange deltagere sang på engelsk, når det var norsk aften. Jonas var flink i dag. 0 Siter
tonie Skrevet 24. mars 2006 Skrevet 24. mars 2006 I dag synes jeg Marita var dønn kjedelig. Jeg skjønner ikke helt hvorfor hun får så mye skryt alltid. Best var Jonas og Stine. 0 Siter
Gemini Skrevet 24. mars 2006 Skrevet 24. mars 2006 Jeg synes det var rart at så mange deltagere sang på engelsk, når det var norsk aften. Jonas var flink i dag. Ja, heier på Jonas! Synd at ikke reglene krever at det synges på norsk. 0 Siter
Gjest filodendron Skrevet 24. mars 2006 Skrevet 24. mars 2006 men fy så kjedelig Ørjan er - han er absolutt ingen entertainer, nei. Heie Jonas, sier nå jeg! Kul stemme og full av show! 0 Siter
Anki Skrevet 24. mars 2006 Skrevet 24. mars 2006 Ørjan er bra ja - endelig var han knallbra igjen! Likte også godt Jonas og Wisnu i dag. Synes Marita og Aleksander er ganske kjedelige jeg da... spesielt Marita i grunn...Hun synger vel pent nok,men alltid kjedelige sanger jo... 0 Siter
Gjest M.Angelica Skrevet 24. mars 2006 Skrevet 24. mars 2006 Jeg synes ikke Stine sang spesielt bra idag. Marita, Siri Helene og Vivian hadde noen forferdelig kjedelig låter. Jonas var best! Og så synes jeg Aleksander var ganske god =) 0 Siter
cecily Skrevet 24. mars 2006 Skrevet 24. mars 2006 Stine er veldig flink til å synge, men valgte helt feil sangt til stemmen i dag. Rart at hun gikk ut egentlig, skulle tro at hun kunne surfe på gode prestasjoner tidligere. Wisnu er dørgende kjedelig, absolutt alt han synger blir til r&b. Marita er alltid søt. Oda er sjarmerende, men refrenget i dag også var helt forferdelig. 0 Siter
siriil Skrevet 24. mars 2006 Forfatter Skrevet 24. mars 2006 men fy så kjedelig Ørjan er - han er absolutt ingen entertainer, nei. Heie Jonas, sier nå jeg! Kul stemme og full av show! Ja så ulik smak er det mulig å ha :-) jeg syns ikke Ørjan er kjedelig - han er mystisk -, og ved siden av Jonas er han den eneste der som har Idol-potensiale (etter min mening) 0 Siter
siriil Skrevet 24. mars 2006 Forfatter Skrevet 24. mars 2006 Ørjan er bra ja - endelig var han knallbra igjen! Likte også godt Jonas og Wisnu i dag. Synes Marita og Aleksander er ganske kjedelige jeg da... spesielt Marita i grunn...Hun synger vel pent nok,men alltid kjedelige sanger jo... Helt enig,hun er ved siden av mange i år veldig kjedelig. 0 Siter
Gjest filodendron Skrevet 24. mars 2006 Skrevet 24. mars 2006 Ja så ulik smak er det mulig å ha :-) jeg syns ikke Ørjan er kjedelig - han er mystisk -, og ved siden av Jonas er han den eneste der som har Idol-potensiale (etter min mening) Mystisk? Han ser u som om han kommer rett fra fjøset (og det gjør han vel, også). 0 Siter
siriil Skrevet 24. mars 2006 Forfatter Skrevet 24. mars 2006 Mystisk? Han ser u som om han kommer rett fra fjøset (og det gjør han vel, også). Det aner jeg ingenting om, bare at han kommer fra vestlandet et sted, og at han har en uimotståelig utstråling. 0 Siter
Gjest AveM Skrevet 24. mars 2006 Skrevet 24. mars 2006 Det aner jeg ingenting om, bare at han kommer fra vestlandet et sted, og at han har en uimotståelig utstråling. Det er noe med blikket hans Han er fra Fitjar på Stord forresten. 0 Siter
Gjest AveM Skrevet 24. mars 2006 Skrevet 24. mars 2006 Ørjan, Jonas og Aleksander var bra i dag. Jeg så en plass at Jonas har deltatt i Idol tidligere, han så ikke så tøff ut da som nå ) Forandring fryder! 0 Siter
Mandolaika Skrevet 24. mars 2006 Skrevet 24. mars 2006 Jeg synes Vivian har en kjempefin stemme og hun har full kontroll. Men jeg synes at Stine er kjempeflink også. Synd hun røk i kveld. Jeg synes Stine har et mye større spekter å spille på enn Siri Helene. Marita er også flink, men kan heller ikke "brukes" til all type musikk. Det tror jeg Stine kan! Av gutta så synes jeg Jonas, Ørjan og Wisnu er flinkest. 0 Siter
Lucretia Skrevet 25. mars 2006 Skrevet 25. mars 2006 Jonas er fortsatt min favoritt. Men alle dommerene sa at siri helene (er det det hun heter) ikke sang så bra i dag. Jeg syntes hun sang nydelig idag. Ble trollbundet. Men hun er kanskje litt for "forsiktig/tålig" til å nå helt opp. Sjarmerende jente iallefall. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.