Gjest haho Skrevet 24. mars 2006 Skrevet 24. mars 2006 Har to personer"under meg" som kun ser sin egen jobbsituasjon og ikke klarer å sette seg inn i at det er flere enn dem som skal rulere i samme arbeidsoppgaver.Hvis de er på jobb èn, to eller tre dager i uka, så skal de rulere i samme oppgaver som dem som jobber 5 dagers uke. Urettferdighet, surmuling og syting. Blir så lei !!!!! Går ikke an å be dem, spesielt den ene, om f.eks. å rydde opp etter seg, for det har ikke han gjort. Bruker aldri å gjøre sånt ! Har jo ikke trengt å sagt noe, dersom jeg ikke har visst at dette var hans verk. Det må da gå an å si noe, uten at det skal oppfattes som kritikk. Blir både lei og deppa ! hva mener du? 0 Siter
keinstein Skrevet 24. mars 2006 Skrevet 24. mars 2006 Jeg mener du bør trekke deg som leder og finne deg noe annet, eller finne nye medarbeidere. 0 Siter
Gjest Persille Skrevet 26. mars 2006 Skrevet 26. mars 2006 Jeg skjønte ikke innlegget, jeg... Hva er egentlig problemet her? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.