Gå til innhold

Skavlan i kveld !!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Som siste gjest hos Skavland i kveld var Katie Mellua og hun fortalte om kritikk fra en eller annen "romforsker/stjernekikker" angående noe av teksten til -Nine million bycycle-

saken er at jeg er nesten sikker på at jeg har hørt henne fortelle akkurat dette en gang tidligere på norsk tv, er det noen som kan støtte meg på dette og fortelle meg hvilke program det var så jeg kan printe det ut og smelle det i bordet til min mann.

Gjest Me(d) eller uten lua;o)
Skrevet

Ja, du har helt rett - dette har hun snakket om tidligere.. Men jeg husker dessverre ikke hvilket program. Mener det var rett etter lanseringen av den siste plata hennes?

Skrevet

Hun har vært hos Skavlan før så vidt jeg husker.

Skrevet

Jeg støtter deg...hun fortalte det hos Skavlan rett etter lanseringen av plata.

Skrevet

Ja, du har helt rett - dette har hun snakket om tidligere.. Men jeg husker dessverre ikke hvilket program. Mener det var rett etter lanseringen av den siste plata hennes?

;) Vi pleier av og til å kalle henne for Katie uten Lua her i huset.

Skrevet

Jeg støtter deg...hun fortalte det hos Skavlan rett etter lanseringen av plata.

Men hun sa at det var to år siden hun hadde vært gjest hos Skavlan sist og det er da ikke så lenge siden den plata kom ut eller ??

Skrevet

Hahaha..nå skjønner jeg..Me(d) eller uten lua...snakk om å være treig altså..

Skrevet

Men hun sa at det var to år siden hun hadde vært gjest hos Skavlan sist og det er da ikke så lenge siden den plata kom ut eller ??

Nei, den kjøpte jeg til mamma til jul....og da var den relativt ny..., mener jeg.

Skrevet

Nei, den kjøpte jeg til mamma til jul....og da var den relativt ny..., mener jeg.

Jeg synes det er årevis siden reklamen for den gikk på TV.

Skrevet

Jeg så ikke på Skavlan, men så henne da hun var på Senkveld med Thomas og Harsald og fortalte den samme historien.

En stund før jul.

lapis lazuli
Skrevet

Hun var på senkveld og fortalte samme historien. Husker ikke når, men det er en stund siden.

Mary Poppins
Skrevet

Hun fortalte det på senkveld for en stund siden.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...