Gjest hellinga Skrevet 25. mars 2006 Del Skrevet 25. mars 2006 Hei. Det ble slutt mellom meg og X`n for 2 måneder siden. Vi jobber sammen så vi ser hverandre ofte. Vi har ikke hatt noe konntakt utenom hei og hade etter bruddet. Det ble slutt fordi Xmannen hennes ikke ville samarbeide når det gjaldt barna hvis hun hadde et forhold til noen andre. Vet det har vært endel trusler om diverse ting. Nå i det siste har vi begynt å snakke litt sammen igjen. Hun sier at hun er helt ferdig med det som var mellom oss. Vi kommer godt overens, men det er bare på jobb vi kan ha kontakt p.g.a. xmannen hennes. Problemet er at hun hele tiden hinter om sex og andre ting vi hadde sammen.Det er også blitt viktig at vi skal ta pauser sammen også. Dette gjør at jeg ikke tror hun er så ferdig med ting som hun sier hun er. Jeg tror de prøver å fikse forholde seg imellom. Hun bor hos han når han har barna og han bor hos henne når hun har barna. Har ikke spurt om det, vet det fordi han bor i samme gate somm meg. Hvis han finner ut hva hun sier og gjør på jobb tror jeg helvete er løs. Denne mannen har vært årsaken til at hun fikk en solid pysisk knekk for 2 år siden, tok et godt år før hun kom seg på beina igjen. spørsmålet mitt er om jeg skal bryte all kontakt eller fortsatt ha kontakt. Denne hintingen gjør også at jeg ikke blir helt ferdig med det som har vært. Kunne snakket med henne om det, men det må skje på jobben og det blir vanskelig å få til. Noen der ute som har erfaring fra noe lingnende eller noen gode råd. På forhånd takk 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/224136-skal-jeg-holde-meg-unna/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sol etter regn Skrevet 25. mars 2006 Del Skrevet 25. mars 2006 For meg høres det ut som om hun "blir" i forholdet for barnas skyld, og pga hans trusler - og ikke fordi de skal prøve å lappe sammen forholdet. Men, hun er tydeligvis svak og orker ikke stå imot presset. Og da vil hun ha det slik, spør du meg. Hun hadde det sikkert mye bedre sammen med deg, så selv om det er slutt klarer hun ikke å glemme deg så fort. Særlig når dere har kontakt (selv om det bare er via jobben). Dersom du vil ha henne, må du vel bare aktivt jobbe for å få henne tilbake.. Selv om det kan bli en reise til "helvete og tilbake".. Dersom følelsene mellom dere er sterke nok, vil det overleve den reisen. Hvis de ikke er det, ville jeg holdt meg laaangt unna - for som du sier; du klarer ikke bli ferdig med det selv når dere har kontakt. Det er jo det som er ille i slike tilfeller, man avslutter ikke forholdet pga feil i forholdet, det avsluttes pga ytre greier, og da kan det være ekstra vanskelig å kutte helt ut. Jeg forstår at det er en vanskelig avgjørelse, men ingen andre enn du kan veie opp det ene mot det andre, og se hva som teller mest...! Ønsker deg lykke til.. klem fra 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/224136-skal-jeg-holde-meg-unna/#findComment-1681092 Del på andre sider Flere delingsvalg…
mrxx Skrevet 25. mars 2006 Del Skrevet 25. mars 2006 "Hun bor hos han når han har barna og han bor hos henne når hun har barna." Det må jo bety at de bor sammen hele tiden det. Jeg hadde ikke giddet. Hadde trukket meg ut, ikke f... om jeg hadde ville ha hatt noe med ei å gjøre som ikke ble ferdig med eksen på denne måten. Muligheten for at de har noe mer på gang er ganske stor. Trekk deg ut. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/224136-skal-jeg-holde-meg-unna/#findComment-1681098 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sjoppi Skrevet 25. mars 2006 Del Skrevet 25. mars 2006 Hold deg unna. Ikke verdt å rote seg inn i et problematisk forhold som angår flere enn bare deg og jenta. Det hadde ikke jeg giddet værtfall. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/224136-skal-jeg-holde-meg-unna/#findComment-1681239 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sofline Skrevet 25. mars 2006 Del Skrevet 25. mars 2006 Hvis eksmannen kommer med trusler o.lign. hvis når hun finner seg en ny kjæreste, ville jeg anmeldt ham. Hun skal da ikke gå alene resten av livet fordi eksen er sjalu. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/224136-skal-jeg-holde-meg-unna/#findComment-1681358 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest hellinga Skrevet 28. mars 2006 Del Skrevet 28. mars 2006 For meg høres det ut som om hun "blir" i forholdet for barnas skyld, og pga hans trusler - og ikke fordi de skal prøve å lappe sammen forholdet. Men, hun er tydeligvis svak og orker ikke stå imot presset. Og da vil hun ha det slik, spør du meg. Hun hadde det sikkert mye bedre sammen med deg, så selv om det er slutt klarer hun ikke å glemme deg så fort. Særlig når dere har kontakt (selv om det bare er via jobben). Dersom du vil ha henne, må du vel bare aktivt jobbe for å få henne tilbake.. Selv om det kan bli en reise til "helvete og tilbake".. Dersom følelsene mellom dere er sterke nok, vil det overleve den reisen. Hvis de ikke er det, ville jeg holdt meg laaangt unna - for som du sier; du klarer ikke bli ferdig med det selv når dere har kontakt. Det er jo det som er ille i slike tilfeller, man avslutter ikke forholdet pga feil i forholdet, det avsluttes pga ytre greier, og da kan det være ekstra vanskelig å kutte helt ut. Jeg forstår at det er en vanskelig avgjørelse, men ingen andre enn du kan veie opp det ene mot det andre, og se hva som teller mest...! Ønsker deg lykke til.. klem fra Takk for svar. Du har nok helt rett, hun blir pga barna og trusler. Det var vel begrunnelsen jeg fikk også. Om ikke ordrett, men situasjonen hennes som hun kalte det. Kommer til å holde meg unna, går på helsa løs dette. Hadde en ubehaglig opplevelse med henne igår kveld. Hun bor som sagt hos (X)mannen når han har barna, er så godt som naboen min. Var ute med søppla kl 2330 i går kveld, tok meg en røyk utenfor leiligheten min etterpå. En halv time senere får jeg en melding om at hun hadde satt pris på om jeg ikke sto på vinduene for å titte på henne. Det er ikke første gangen hun anklager meg for å gjøre noe som jeg ikke har gjort. Virker som om hun tror alt jeg gjør handler om henne. Det skjønner jeg ikke, har jo holdt en veldig lav profil etter bruddet. Hun som har tatt kontakt, det lille som har vært. Føler meg som en fange i eget hjem, klarte ikke å få sove etter meldingen i går kveld. Endte med at jeg pakket sekken og dro hjem til mor og far. Ikke noe morro for en voksen mann det, er der på andre natten nå. Hvis hun føler seg overvåket kan de jo heller bo hos henne. Må holde meg langt unna, kjenner det begynner å gå på helsa løs. Må passe meg for hva jeg sier og gjør på jobb og kan ikke ferdes utenfor min egen leilighet uten at det kommer en reaksjon. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/224136-skal-jeg-holde-meg-unna/#findComment-1684195 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sol etter regn Skrevet 28. mars 2006 Del Skrevet 28. mars 2006 Takk for svar. Du har nok helt rett, hun blir pga barna og trusler. Det var vel begrunnelsen jeg fikk også. Om ikke ordrett, men situasjonen hennes som hun kalte det. Kommer til å holde meg unna, går på helsa løs dette. Hadde en ubehaglig opplevelse med henne igår kveld. Hun bor som sagt hos (X)mannen når han har barna, er så godt som naboen min. Var ute med søppla kl 2330 i går kveld, tok meg en røyk utenfor leiligheten min etterpå. En halv time senere får jeg en melding om at hun hadde satt pris på om jeg ikke sto på vinduene for å titte på henne. Det er ikke første gangen hun anklager meg for å gjøre noe som jeg ikke har gjort. Virker som om hun tror alt jeg gjør handler om henne. Det skjønner jeg ikke, har jo holdt en veldig lav profil etter bruddet. Hun som har tatt kontakt, det lille som har vært. Føler meg som en fange i eget hjem, klarte ikke å få sove etter meldingen i går kveld. Endte med at jeg pakket sekken og dro hjem til mor og far. Ikke noe morro for en voksen mann det, er der på andre natten nå. Hvis hun føler seg overvåket kan de jo heller bo hos henne. Må holde meg langt unna, kjenner det begynner å gå på helsa løs. Må passe meg for hva jeg sier og gjør på jobb og kan ikke ferdes utenfor min egen leilighet uten at det kommer en reaksjon. For å være helt ærlig, de høres ikke helt gode ut noen av de.. Hun er sikkert livredd for at xen skal "oppdage" at dere har kontakt og gjør alt hun kan for å "holde deg unna". Han er sikkert sykelig sjalu. Det kan ikke fortsette slik at du ikke kan bevege deg utenfor ditt eget hjem uten å få meldinger. Du må kunne oppføre deg som normalt på jobb og ellers. Du skal ikke måtte flytte hjem til mor og far pga. dette! Jeg råder deg til å bite tennene sammen og ikke la henne skremme/psyke deg vekk fra ditt eget hjem! Dette MÅ jo gå over før eller siden. Jeg syns du skal alliere deg med venner, få de til å komme over, stikk på besøk, vær KJEMPESOSIAL en periode nå fremover. Da får du andre ting å tenke på enn henne. Så slipper du å få paranoide følelser (du også). Når det gjelder røyk, kan du stå et annet sted enn der hun kan se deg? Sjukt at dette skal styre livet ditt nå, men prøv å finne middelveier og løsninger slik at du fremdeles kan bo i ditt eget hjem. Ikke la dem drive deg vekk! Det vil bli bedre med tiden.. klem fra 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/224136-skal-jeg-holde-meg-unna/#findComment-1684304 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.