Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja nå er jeg altså singel. Etter to år og 4 måneder. Føles rart men likevel også bra. Heldigvis har vi blitt enige om at vi skal fortsette å ha kontakt, og være venner. Håper det fungerer. Jeg tror faktisk det. Kanskje ikke som bestevenner, men som kan treffes en gang i blant og ha det hyggelig sammen.

Skrevet

Lykke til i din nye tilværelse! Håper du får det bedre enn i forholdet deres... :)

Skrevet

Lykke til i din nye tilværelse! Håper du får det bedre enn i forholdet deres... :)

Takk :)

Hadde det godt i forholdet også, men et par episoder har ødelagt tilliten... Jeg har gitt han en ny sjangse før men ikke en gang til. Men han er en god gutt som fortjener det beste.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Lykke til i din nye tilværelse som singel.

Skrevet

Da ønsker jeg deg lykke til med den nye starten, og håper du får det fint framover!

Gjest bestogbest
Skrevet

Takk :)

Hadde det godt i forholdet også, men et par episoder har ødelagt tilliten... Jeg har gitt han en ny sjangse før men ikke en gang til. Men han er en god gutt som fortjener det beste.

" Men han er en god gutt som fortjener det beste"

Kanskje det var derfor han pulte på bygda, han var ikke sikker på at du var best.

Skrevet

" Men han er en god gutt som fortjener det beste"

Kanskje det var derfor han pulte på bygda, han var ikke sikker på at du var best.

det er ikke noe sånn han har gjort. Men noe annet han visste jeg ikke ville akseptere.

Gjest bestogbest
Skrevet

det er ikke noe sånn han har gjort. Men noe annet han visste jeg ikke ville akseptere.

Så nå hva han har gjort da, lagt ann på bikkja eller?

Her er vi anonyme.

Skrevet

Så nå hva han har gjort da, lagt ann på bikkja eller?

Her er vi anonyme.

Han har gjort noe som veldig mange gjør, som veldig mange synes er akseptabelt. Er bare jeg som er sær på området. Men det var ikke så mye det han gjorde i seg selv, men at han gjorde det når han visste at jeg var sterkt imot det. Hadde han ikke visst det, så hadde nok ikke min reaksjon vært like sterk.

Gjest bestogbest
Skrevet

Han har gjort noe som veldig mange gjør, som veldig mange synes er akseptabelt. Er bare jeg som er sær på området. Men det var ikke så mye det han gjorde i seg selv, men at han gjorde det når han visste at jeg var sterkt imot det. Hadde han ikke visst det, så hadde nok ikke min reaksjon vært like sterk.

Prompa ved matbordet?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...