Gå til innhold

Hvor finnes det en tannlege..

Anbefalte innlegg

Gjest ution

jeg trygt kan gå til?

Min tannlege har flyttet og avsluttet sin praksis, og jeg er fortvilet!!

Jeg har tannlegeskrekk, og tør rett og slett ikke gå til tannlegen nå. Min tannlege var flink til å ta hensyn. Han la bomullsdott med bedøvelse før sprøytestikket, og satte ALLTID bedøvelse på meg uten argumnetasjon. Forsiktig, effektiv og omtenksom. Hvor finnes det en slik tannlege???????

Jeg har flere hull som gjør vondt, men redselen tar overhånd. Jeg har opplevd flere tannleger som har kalt meg pyse (klart jeg er pyse, men jeg betaler da i dyre dommer for å få det JEG vil ha....eller?)og borret uten bedøvelse. Jeg vil IKKE kaldsvette, høre rare summelyder og besvime i tannlegestolen etter å ha gruet meg så jeg rett og slett blir syk leeeenge på forhånd!!!

Hjelp meg noen....

Trondheim!!!!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/22415-hvor-finnes-det-en-tannlege/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest smurfen

Sverre Schetlein er veldig flink! Har vært der ca. 10 ganger etter nyttår... Han holder til på Trondheim Tannhelsesenter, like ved Leüthenhaven, i etasjen over 345, Kanskje en fordel om du stikker innom og snakker om problemene på forhånd. Jeg kan i alle fall gi han de beste anbefalinger. Kan jo nevne at jeg kom i kontakt med han gjennom RiT. Han tar mange akutt-pasienter der, så han vet hva han holder på med tror jeg.. :) Er en relativt bra psykolog også..... he he he. Fikk hvertfall opp humøret mitt litt etter mitt "lille uhell" med tennene.

Lykke til da!

Med hilsen

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...