Gå til innhold

Gravid?

Gjest Jeg vil ,jeg vil men....

Anbefalte innlegg

jeg fikk mens som forventet den 13 mars.Hadde mens smerter med blødde bare litt i 3 dager(mormalt 6).DEn siste iken har jeg følt meg oppblåst og kvalm og svimmel.Et dette tegn på graviditet eller er det for tidlig å få symptoner no?.Har prøvd å bli gravide i 8 mnd.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/224152-gravid/
Del på andre sider

Fortsetter under...

sommerkreps

Du skriver ikke noe om når du hadde sex..Men, når det gjelder symptomer kan man få de ganske fort..Jeg fikk hvertfall max ei uke etter befruktning (husker ikke nøyaktig). Eneste symptomene jeg fikk var kraftige menssmerter (har det nesten aldri når jeg har mensen da) og svimmel om morgenen, dette varte noen dager. Dette var en ukes tid før forventet mens. Testa positivt da (da jeg skulle hatt mens men ikke fikk). Jeg vil ikke gi deg falske forhåpninger siden du har prøvd så lenge, for det kan jo være andre grunner til at du følte deg slik også! Men, siden du sier at du blødde mindre enn vanlig så kan det faktisk hende du er gravid likevel, veit en del får blødning likevel selvom de er gravide og tror det er mensen men så er det festeblødning. Men mest sannsynlig så er det kanskje mensen da..så ikke håp for mye..men det er likevel et lite håp for at du er gravid og! Du kan jo ta en test! (hvis du nå mente at du i tilfelle ble befrukta før mensen 13.mars da)

Lykke til!:)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/224152-gravid/#findComment-1681102
Del på andre sider

Du skriver ikke noe om når du hadde sex..Men, når det gjelder symptomer kan man få de ganske fort..Jeg fikk hvertfall max ei uke etter befruktning (husker ikke nøyaktig). Eneste symptomene jeg fikk var kraftige menssmerter (har det nesten aldri når jeg har mensen da) og svimmel om morgenen, dette varte noen dager. Dette var en ukes tid før forventet mens. Testa positivt da (da jeg skulle hatt mens men ikke fikk). Jeg vil ikke gi deg falske forhåpninger siden du har prøvd så lenge, for det kan jo være andre grunner til at du følte deg slik også! Men, siden du sier at du blødde mindre enn vanlig så kan det faktisk hende du er gravid likevel, veit en del får blødning likevel selvom de er gravide og tror det er mensen men så er det festeblødning. Men mest sannsynlig så er det kanskje mensen da..så ikke håp for mye..men det er likevel et lite håp for at du er gravid og! Du kan jo ta en test! (hvis du nå mente at du i tilfelle ble befrukta før mensen 13.mars da)

Lykke til!:)

Jeg testa negativt :-(

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/224152-gravid/#findComment-1681902
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...