Gjest best å være sikker Skrevet 25. mars 2006 Skrevet 25. mars 2006 Dumt spørsmål sikkert, men: Finnes det noe som helst slags grense for hva det er lov å legge linker til på en nettside, med unntak av ulovlige nettsteder selvfølgelig. Hvis jeg lager min egen "startside" og legger linker til alt mulig og håper på litt sponsorinntekter - så gjør jeg ikke noe ulovlig, gjør jeg det? 0 Siter
Prozak Skrevet 25. mars 2006 Skrevet 25. mars 2006 Nå spør du om to forskjellige ting. 1. Det er helt lovlig å linke til en hviken som som helst side på www på din egen side. 2. Når det gjelder sponsede linker, så er dette sjelden lov på personlige websider - f.eks hos internettleverandøren din. På et webhotell er det gjerne annerledes, da du betaler eksplisitt for webområdet. Hvis du er usikker på dette på siden din, så undersøk med leverandøren av siden. ".........................................." 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.