Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Ser at en del av dere har blitt gravide i det siste. Gratulerer til alle sammen. Glad på deres vegne! Slv har jeg begynnt å gi litt opp. Er i 8 pp nå...Er ikke så hysterisk lenger, kanskje er det et godt tegn!? Vet ikke om jeg gidder å ta el-tester en gang, det får bare skje naturlig..da er sjansene for at jeg blir positivt overrasket, istedefor at jeg blir nedfor hver måned når tante dukker opp...Er det forresten mange her inne som fortsatt venter på den lille spiren?

Ja takk, til vårtegn...

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/224168-n%C3%A5r-er-det-min-tur/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei hei! Da er vi flere i samme sko! Vi er i vår 10. pp nå, forrige mnd prøvde jeg el. tester for første gang og den var postiv. Er litt beroligende det da, så slipper jeg å bekymre meg for om jeg i det hele tatt har el:) Lykke til du og alle prøvere! Måtte våryrheten ta oss!!

Klem

Hei hei! Da er vi flere i samme sko! Vi er i vår 10. pp nå, forrige mnd prøvde jeg el. tester for første gang og den var postiv. Er litt beroligende det da, så slipper jeg å bekymre meg for om jeg i det hele tatt har el:) Lykke til du og alle prøvere! Måtte våryrheten ta oss!!

Klem

Heisann her er enda en i klubben,har ofte spurt meg selv om det samme;når blir det min tur?:) Har prøvd i ca 1,5 år nå uten å lykkes...har nå anskaffet meg el-tester for første gang. Prøver og tenke slik at for hver gang det ikke klaffer er det en gang nærmere for at det skal slå til......vet egentlig ikke hvordan jeg kommer til å reagere når det endelig slår til etter så lang tid med prøving og alltid denne tanten som dukker opp, gjerne litt forsinket også slik at man kan øyne håpet før det blir avkreftet.Vi får vel bare holde håpet oppe:)

Jeg vil anbefale deg sterkt til å ta el-tester. Det var pga gjentatte sykluser med negative el-tester at fastlegen min henviste meg til gynekolog for utredning allerede 7 mnd etter p-pilleslutt.

Uten utredning, ingen prøverør, ingen mini i magen akkurat nå.

Nå trenger jo ikke det samme skje med deg, men jeg mener det er lurt å bli kjent med kroppen sin og vite hva som foregår. Kanskje du har el på et helt uant tidspunkt og at dere bommer med sexen.

Men uansett så er ikke 8 mnd så lenge, selv om jeg skjønner deg _godt_ når du nå er utålmodig.

Lykke til!

c",)

Gjest Solbaer

JA, eg venter og venter og venter på den lille spiren!Og eg er ferdig med 9 pp uten resultat :( SUKK dette ser mørkt ut..Første gang eg svarer nokon her inne (har berre vore inne og lest meldinger og sånn..). Skjønner uendeleg godt at du begynner å å bli lei når du mnd. på mnd. får tante rød på besøk-er altså i samme båt! "Alle" blir gravide untatt meg, sånn føles det (sjølv om vi alle veit at det ikkje er heilt sånn i realiteten)-og då begynner ein jo å lure på om det ALDRI skal klaffe..men men, det gjer det vel til slutt og då kan vi jo vere utruleg glad i den lille vi har brukt så mykje tankevirksomhet og energi på å få... Ps! Kollega av meg på jobb som var på ultralyd i går, fekk sms om at du ho venter ein liten gutt, var fantastisk sa ho-hadde jo mest lyst å grine, men skreiv jo sjølvsagt tilbake å gratulerte osv...

Jeg går også og venter og venter. Denne mnd er det gått 1 år, skal til utredning 5. mai, gruer meg til det, håper fortsatt at jeg slipper da...

Jeg er tante til 8 stk, nr 9 kommer i juli, føler alle rundt meg er gravide eller har småbarn, føles som et nederlag at vi "ikke får det til".

FÅr jeg en positiv test en gang så kommer jeg til å få hakaslepp, hjertebank, puste og talevansker. Den dagen kommer til å forandre hele min verden.

Ønsker meg selv og alle dere andre som går og venter LYKKE TIL :-)

Annonse

Gjest Ulvinnen

Heisann her er enda en i klubben,har ofte spurt meg selv om det samme;når blir det min tur?:) Har prøvd i ca 1,5 år nå uten å lykkes...har nå anskaffet meg el-tester for første gang. Prøver og tenke slik at for hver gang det ikke klaffer er det en gang nærmere for at det skal slå til......vet egentlig ikke hvordan jeg kommer til å reagere når det endelig slår til etter så lang tid med prøving og alltid denne tanten som dukker opp, gjerne litt forsinket også slik at man kan øyne håpet før det blir avkreftet.Vi får vel bare holde håpet oppe:)

Har du tatt kontakt med lege for utredning? Når dere har prøvd aktivt i over et år så er tiden inne for det.

Har tatt el-tester to mnd. på rad, og begger har vært positive to dager. Har hatt sex på de rette dagene også, men ingenting har skjedd. Det er vel derfor jeg på en måte har mistet motet også. Så nå lever jeg et normalt liv med festing, og gjør akkurat det jeg vil. Så slipper jeg å tenke så mye i baby-baner...håper det hjelper...

hei alle :)

Jeg er også fortsatt her inne....og har også _veldig_ godt kagt merke til den blåe trenden her inne for tiden....kjempeglad på alle sine vegne, men skulle bare ønske det snart kunne bli vår tur å få en spire...

vi er i pp5 etter litt om og men, og med to SA uke5....denne måneden prøver vi wild yam...og å ikke ha sex før 14 dager etter evt positiv test (vet ikke om det hjelper altså....får håpe at all denne våryrheten i sulibat will pay off :)! ønsker meg to blå som varer mer enn en uke!!!!!

krysser fingrene for alle! Nå må det da snart være vår tur.

utalmodig hilsen

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...