Gjest har grepa Skrevet 25. mars 2006 Skrevet 25. mars 2006 Hun ønsker seg et gullur som ligger i vinduet hos vår lokale urmaker. Jeg har sagt at hvis hun flytter hjem til meg, så har jeg klokke på komfyren. Sur og drittforbanna ble hun, huff, livet er hardt. 0 Siter
Sofline Skrevet 25. mars 2006 Skrevet 25. mars 2006 Sammenligner du et gullur med en klokke på komfyren? Hvis dere skal flytte sammen, bør det være pga. mer enn at hun trenger en klokke. 0 Siter
Gjest har grepa Skrevet 25. mars 2006 Skrevet 25. mars 2006 Sammenligner du et gullur med en klokke på komfyren? Hvis dere skal flytte sammen, bør det være pga. mer enn at hun trenger en klokke. Komfyrklokka går helt rett. 0 Siter
Prozak Skrevet 25. mars 2006 Skrevet 25. mars 2006 Sammenligner du et gullur med en klokke på komfyren? Hvis dere skal flytte sammen, bør det være pga. mer enn at hun trenger en klokke. Du oppfattet ikke at dette var et tulleinnlegg, nei? :-) ".........................................." 0 Siter
Sofline Skrevet 25. mars 2006 Skrevet 25. mars 2006 Du oppfattet ikke at dette var et tulleinnlegg, nei? :-) ".........................................." Det er mange rare folk der ute.... 0 Siter
Prozak Skrevet 25. mars 2006 Skrevet 25. mars 2006 Det er mange rare folk der ute.... Det er det. Og det er mange tulleinnlegg :-) "..........................................." 0 Siter
Gjest niilia Skrevet 25. mars 2006 Skrevet 25. mars 2006 Det er mange rare folk der ute.... *måper* Skjønte du ikke at det var en spøk?? 0 Siter
Sofline Skrevet 25. mars 2006 Skrevet 25. mars 2006 *måper* Skjønte du ikke at det var en spøk?? Som jeg sa til Prozak: det er mange rare folk der ute.... 0 Siter
Gjest Mom33 Skrevet 25. mars 2006 Skrevet 25. mars 2006 Komfyrklokka går helt rett. Også er den så stilig å ha på armen når man pynter seg! 0 Siter
Gjest Ulvinnen Skrevet 25. mars 2006 Skrevet 25. mars 2006 Også er den så stilig å ha på armen når man pynter seg! Eller man kan henge den om halsen. Så slipper hun å ønske seg diamanthalsbånd også. 0 Siter
Gjest har grepa Skrevet 25. mars 2006 Skrevet 25. mars 2006 Eller man kan henge den om halsen. Så slipper hun å ønske seg diamanthalsbånd også. Du må jo være en slik kjempeamasone av et kvinnemenneske, som kan ha en komfyr hengende om halsen. Jaja, her på dette forumet finner man alle kategorier. På kjøkkenet er det kvinnen som regjerer, og av varme gryter serverer. 0 Siter
Gjest Ulvinnen Skrevet 25. mars 2006 Skrevet 25. mars 2006 Du må jo være en slik kjempeamasone av et kvinnemenneske, som kan ha en komfyr hengende om halsen. Jaja, her på dette forumet finner man alle kategorier. På kjøkkenet er det kvinnen som regjerer, og av varme gryter serverer. Visst er jeg en kjempeamasone, det ser du vel av nicket! Men det var nok komfyrklokka, ikke selve komfyren som Mom33 og jeg tenkte på. Du er vel såpass Handyman at du klarer å få klokka løs fra komfyren når vi skal pynte oss? 0 Siter
Gjest har grepa Skrevet 25. mars 2006 Skrevet 25. mars 2006 Du oppfattet ikke at dette var et tulleinnlegg, nei? :-) ".........................................." Prozzy, hvordan kunne hun vite det? Jentehjerner tenker ei. 0 Siter
Gjest Mom33 Skrevet 25. mars 2006 Skrevet 25. mars 2006 Visst er jeg en kjempeamasone, det ser du vel av nicket! Men det var nok komfyrklokka, ikke selve komfyren som Mom33 og jeg tenkte på. Du er vel såpass Handyman at du klarer å få klokka løs fra komfyren når vi skal pynte oss? He-he, med en slik utrustning skulle det ikke være så vanskelig å kjenne igjen DOL-mennesker i bybildet, hvertfall! 0 Siter
Gjest har grepa Skrevet 25. mars 2006 Skrevet 25. mars 2006 Visst er jeg en kjempeamasone, det ser du vel av nicket! Men det var nok komfyrklokka, ikke selve komfyren som Mom33 og jeg tenkte på. Du er vel såpass Handyman at du klarer å få klokka løs fra komfyren når vi skal pynte oss? Bare jeg får mat, trenger ikke kokken være pynta. Men døgnrytmen er jo viktig, derfor klokke. 0 Siter
Gjest Ulvinnen Skrevet 25. mars 2006 Skrevet 25. mars 2006 He-he, med en slik utrustning skulle det ikke være så vanskelig å kjenne igjen DOL-mennesker i bybildet, hvertfall! LOL! 0 Siter
Gjest Ulvinnen Skrevet 25. mars 2006 Skrevet 25. mars 2006 Bare jeg får mat, trenger ikke kokken være pynta. Men døgnrytmen er jo viktig, derfor klokke. Skal kokken kokkelere god mat, er det viktig at hun fæler seg vel, så her kommer pynten inn. Dessuten må du stille opp med blomster og ekstra oppmerksomhet, så blir det nok bra, skal du se. 0 Siter
Gjest Mom33 Skrevet 25. mars 2006 Skrevet 25. mars 2006 Bare jeg får mat, trenger ikke kokken være pynta. Men døgnrytmen er jo viktig, derfor klokke. Pøh, vi naturbarn lar oss ikke styre av klokka. 0 Siter
Gjest Ulvinnen Skrevet 25. mars 2006 Skrevet 25. mars 2006 Prozzy, hvordan kunne hun vite det? Jentehjerner tenker ei. Mener du at det ikke var skrevet i fullt alvor? *Sjokkert* Hvor blir det av amasone-antrekket mitt da? 0 Siter
Gjest har grepa Skrevet 25. mars 2006 Skrevet 25. mars 2006 Mener du at det ikke var skrevet i fullt alvor? *Sjokkert* Hvor blir det av amasone-antrekket mitt da? amasoneanntrekk? er ikke det en stor serk? ei amasone er vel svær? sinna og slem? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.